Toch valt het tegen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-01 19:25

Vandaag is de eerste dag dat nathalie weg is. Ik moet op Robin rijden deze week. Vandaag 45 min gereden. Vanmorgen 20 en net nog 25 ongeveer, maar ik voel de spierpijn nu alweer! Wat is dat lang geleden zeg. Zo ongeveer 2 jaar geleden dat ik echt paardgereden heb! Wel regelmatig op Marjon, maar dan zit je meer, dan werk je amper!
heerlijk vooruitzicht: Morgen met spierpijn rijden! En overmorgen, en de dag erna, en daarna, hehehe, arme ik Lachen

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-01 22:39

veel suc6 maar wat leuk joh dat je lekker kunt rijden geniet er maar van Party!!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 09:03

Misschien ben ik blond maar rij je Pinky niet?? Of bedoel je dat Robin een paard is en Pinky een pony.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 09:06

pinky is toch veel ste klein en nog neit in gereden, hij is toch pas 2.. of niet kim?
oh ja, ik hoop dat je toch geniet ondanks die spierpijn. issie wel braaf? en heb ik iets gemist? waarom rijd je robin dan en staat ie dan bij jouw in de buurt..

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 09:22

pinky is (te) klein maar hij zou het volgens mij best kunnen, kim dragen. (zucht daar gaan we weer...) Maar nu is ie nog te jong.
hahaha Kim, valt lekker tegen he? Knipoog
Maar is Robje wel lief? Lovers

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 11:03

Oh daar ben ik dus niet helemaal van op de hoogte.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, 3heathcliff5, Bytespider, Celebi, DemiSisa, eestheer, Facebook, gillian, Horsie84, IASCrawler, josien_m_, JoycexEnya, Kaetibangsi, Kasmir, meggiemeg, mika11, Muronia, Punz en 141 bezoekers