Verkleed paardrijden, Pas de Deux & Kür op muziek

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
nienke555

Berichten: 4924
Geregistreerd: 16-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 23:02

Over een maand hebben we op de manege waar ik rijd een carrousselwedstrijd. Onze groep bestaat uit 2 (Friese) paarden en 2 pony's (een voskleurige en Dundee uit mijn profiel). We zijn dus met z'n vieren. Wij hebben echter geen idee in wat voor thema we kunnen rijden, en welke muziek daar dan bij zou moeten. Hebben jullie misschien ideeën?


Elmars_Floor

Berichten: 1770
Geregistreerd: 21-12-04
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 23:30

Voor thema Disney heb ik ook een goedkopere oplossing.
Veel bekijks gehad. Kosten waren er alleen voor de harige stof.. De einstijn muts en een beetje creatief met verf en smink.. Staart van het paard ingevlochten en ingebandageerd. staart werd inclusief leeuwen pluim ;)

Paard was Simba en ik Rafiki. van de Lion King
https://www.youtube.com/watch?v=HBVazsAvDow

Ook een keer als spinnenragje gereden. Paard als kruispin met extra pootjes aan hem en ik als ragje. Dit was tijdens halloween.

En als bobmarley. Paard pruik op met bobmarley krullen. En 4 kousen aan van de kleuren van bob marley.
Dikke joint van de zweep gemaakt.

Ook een keer als dieren temmers. Een zebra, Tijger (inclusief tanden) en een giraffe
(Ik reed de tijger grrrrr)
Enigste kosten daaraan een lap stof en verf. Stof over een bestaand dekje genaaid. en van restanten bandjes gemaakt.

Afbeelding

23 mei 2016.. El Ghazi FM geboren. Bekijk hier zijn prachtige foto's.
[KS-ITP] El Ghazi FM "De veroveraar" Zijn half broer El Azhar FM al 307.5 km in de endurance gelopen <3

cellibelli
Berichten: 549
Geregistreerd: 03-05-03

Re: Verkleed paardrijden, Pas de Deux & Kür op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 23:47

Op 3 sept vieren ze op stal het 3 jarige bestaan van de stal met een kuur op muziek.(verkleed)
Ik zou graag mee willen doen maar zou echt niet weten van hoe of wat ik zou willen.
Heeft misschien iemand nog leuke ideeën en evt welk muziek ik erbij zou moeten hebben?

Elmars_Floor wat een leuke filmpje :) , zou idd een leuk idee zijn :)

deruytter
Berichten: 4
Geregistreerd: 13-02-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 15:52

vraagje

is er hier iemand die mij kan helpen om een das de deux te schrijven voor een show van mijn dekhengsten

wij hebben voorlopige nog niets
ook omdat de hengsten een verschillend Nivea hebben
Steinbach is z1 en amore is nog naar l1 -l2

kan zijn dat er in de vorige reactie iemand zich aan meld of doorverwijt naar maar zijn nogal veel pagina's om die allemaal te doorzoeken

Door
Berichten: 98
Geregistreerd: 15-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 01:22

Bestaat er ook een agenda, waar je kunt zien waar en wanneer je een Kur op muziek kunt rijden?
Groet Door

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 13:00

Binnen drie weken is er een carnaval wedstrijdje op stal, en moeten we dus verkleed een proefje rijden. Heeft iemand leuke verkleed ideeën?

Moppie en Lou - For always in my heart little friends <3

IvankBacardi

Berichten: 1005
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Vinkeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 19:48

Ik weet dat dit topic al een tijdje stil ligt.
Ik vroeg mij af of iemand nog een pas de deux proef op M-Z niveau heeft die ik mag gebruiken :D

Bacardi, Z2 <3
Proud, L1 dressuur & B dressuur mennen <3

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 18:13

Ja dit topic ligt al even stil maar dacht, laat ik hier mijn vraag stellen!

2 de ember is er weer pdd op stal, wn ik wil graag mee doen! Deed corige keer als kerstvrouwtje mee op muziek wat niks met kerst te maken had en wat ook totaal niet aansloot op overgangen etc al snap ik dat dat sowieso lastig is met zn tweeen. Had toen ook een hele simpele kur maar zou niet weten welke! Er zijn er veel online te vinden maar vaak wat lastig of juist simpel.. Nog geen echt goede gevonden!

Er is volgensmij helemaal geen thema dus heb geen flauw idee waar te beginnen qua thema en aankleding etc! Tips tips tips gevraagd!

Een koude trui, is geen goede trui.

_Lois_

Berichten: 3284
Geregistreerd: 02-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 23:59

Er moet weer leven in dit topic komen! :D

In mei ga ik een pas de deux rijden.
Muziek ideeen genoeg, maar hoe krijg je het aan elkaar geplakt?
Ik zat zelf te denken aan moviemaker maar het gaat enkel om het geluid natuurlijk :P
En als je het dan aan elkaar hebt moet je het nog op eens USB oid krijgen zodat ze het daar kunnen afspelen...

Hoe doen jullie dat?

| https://www.schermvrijopvoeden.nl | Kies bewust voor offline opvoeden in een online samenleving |


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, AhrefsBot, Gub, Isa_Sofie, Manadeluca, Renkle, Vetra en 95 bezoekers