AVS show 24 mei afgelast

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Krista

Berichten: 1187
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

AVS show 24 mei afgelast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 08:27

Helaas hebben het AVS, de commissie gebruik en de DAWRA moeten besluiten de Amateurkeuring, dressuurkampioenschappen en westernwedstrijden op 24 mei te Bunschoten te cancellen.
Er is op dit moment te weinig duidelijkheid wanneer het verbod op evenementen in compartiment A wordt opgeheven, dus helaas wordt deze speciale Arabisch Volbloedpaarden-dag afgelast.

Wél iets positiefs valt er te melden: voor de amateurkeuring, dressuurkampioenschappen én de westernwedstrijden van de DAWRA is een nieuwe datum geprikt!
Op zaterdag 13 september 2003 kunnen we allemaal naar Bunschoten komen om als nog je geliefde Arabier voor te brengen op de keuring, of deel te nemen aan rijklassen!

Hopelijk zien wij iedereen op 13 september a.s.

Met vriendelijke groet,

Hannie Wehkamp - AVS
Krista Sterrenburg - vz DAWRA

DPS :o? D: ik snap de vraag niet -:)
STAR*K Western Riding ..... STAR*K Graphic Design
You don't scare me... I ride an Arabian // If a cowgirl wakes up in the morning & nothing hurts, she's probably dead


mammasan

Berichten: 365
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Muiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 09:36

Jammer, veel mensen hadden er erg veel zin in. Maar goed laten we het positief bekijken. Er is in ieder geval een nieuwe datum geprikt, we hebben nu nog langer de tijd om te oefenen en te trainen.

Wat zullen de paardjes het allemaal netjes doen straks!

The Arab in his purity is a horse of the highest courage. (Davenport)

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 10:32

Dan kom ik zeker kijken Haha!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 14:12



Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 125 bezoekers