Mini Boktmeeting van Stef, Sanne en Paulien

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-01 17:37

Ik ben om half 10 richting Sanne gereden. Heb haar opgepikt met me auto en toen zijn we naar haar paardjes gereden.
Alle paardjes beknuffeld en foto's gemaakt (vooral van NINA!!!!!).
Rond half 12 zijn we richting Bleskensgraaf gereden waar Stef wedstrijd had op Jaron.
Reden we nog een paar keer verkeerd ook dus pas om 1 uur waren we daar.
Stef zat lekker in zonnetje zenuwachtig te doen.
Nergens voor nodig vonden wij want de grootste supporters waren er toch!!!!!!

Effe zitten kletsen, kreeg gelijk instructies hoe de digitale camera werkte want ik moest alles opnemen. Pling Pling Pling

Dus ik filmen, eerst stukje van dat Stef aan het losrijden was voor haar proef. Toen de proef filmen, wat denk je, halve wege haar proef was tape vol dus niet alles staat er op!!! Boos! Boos! Boos! Boos! . Had gelukkig me fototoestel bij me dus heb nog wat foto's gemaakt. Stef reed heel netjes vond ik alleen zonde van dat hij uit de galop viel.

Met uitstappen is Sanne nog effe op Jaron gaan zitten ook foto van gemaakt, en een vriendin van Stef, Laura heeft er ook effe op gezeten, ook foto van gemaakt.

Daarna zijn Sanne en ik terug naar huis gegaan.

Het was heel gezellig en ik kom gauw een keer naar Honey kijken hoor Stef.

Weet alleen Stef haar punten nog niet maar die zal ze straks zelf wel vertellen.


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 20:00

ok, hier mijn reactie.
Jaron was dus echt niet vooruit te branden!!!!!!
Heb nog zere benen van het drijven, hij gaf er gewoon echt de brui aan.
Over de proef ben ik zeer ontevreden, was 7e met 164 punten. Een 5 voor middendraf, niet getoond....
Het ging gewoon niet.
Ik weet dat ik beter kan, maarja
Ondanks dit ben ik de winnaar van de dag. Hoe je het ook went of keert, voor mezelf heb ik gewonnen

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 20:03

Nou, ik vind dat je een veel hoger plaats had mogen krijgen! Ik heb mensen zien rijden waarvan ik had " Misselijk ga toch in de beginners les! " die konden er echt niks van. En dan zeggen sommige"ja het ligt aan de pony" nou kies die pony dan niet, of oefen gewoon meer! Het ligt nooit aan de pony maar aan degene die erop zit(met uizondering van Jaron dan die wilde gewoon niet meer)

_________________
Voor sommige mensen is het paard een speelgoed popje. Zorda die kapot is, wordt ie weggegooid.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sanne op 2001-07-15 20:04 ]</font>

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 20:09

wauw goed zeg stef!!
goed gedaan meid,heb je weer iets overwonnen vor jezelf!
enne ik vind je punten nog netjes hoor!
leuk dat jullie een meeting hadden!

soms is het beter om te zwijgen

Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 20:15

164 punten vind ikzelf hardstikke goed!! Maar ehm als je niet bang bent geweest is dat alweer een grote overwinning!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-01 20:45

ik vond ook dat er sommige mee reden die ik niet netjes vond rijden.

maar Stef jij hebt een grote angst overwonnen en dat vind ik een compliment waard hoor.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 20:47

ik wil even rechtzetten sanne, Zoe reed haar 1e B, is uit de A gekomen. Ze reed op fatima, en ok, ging niet super, ze werd ook laatste met 154 punten.
Ondanks dat het er misschien uitzag als een echte beginner, vind ik dat dit meisje voor haar kunnen zeer netjes gereden heeft

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 23:21

ehm, Zoe? Fatima? die bedoelde ik helemaal niet! Er was iemand die volgens mij nog slechter reed. Fatima is toch die licht bruine? Ik vond dat iemand op een draver wel ongelovelijk slecht rijden. Schijnheilig

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 10:16

wow stef leuk, weer een overwinning!! enne wanneer krijgen we dan de foto's te zien? ben erg benieuwd hoor
gr van een heelemaaal niet nieuwsgierige yentl

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Celebi, Dancer, Googlebot, Hanneke137, Poety en 139 bezoekers