1e 2 lessen op Karnat!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Danijelle

Berichten: 344
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Rotterdam

1e 2 lessen op Karnat!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-03 23:06

Mijn eerste les was dus gisteren. Een dinsdag is mijn vaste dag. Ik was heel erg zenuwachtig, omdat hij toch anders is hier als waar hij eerst stond. Ik was helemaal voor niks zenuwachtig eigenlijk. Hij liep goed, nam mij wel flink in de maling, maar alles ging wel oke. Draven was wennen, man wat gooit hij hoog op! Galop ging niet, maar ik was tevreden met mijn eerste les.
Vandaag dus mijn tweede les. Toch nog zenuwe! Maar .. les ging beter! Richting de spiegel was eng, want er kwam een ander paardje (hijzelf!) aangelopen, je moest wel goed sturen ander ging hij of rechtdoor (in de hoek Haha! ) of de andere paardjes achterna, maar hij liep zelfs soms neerwaarts! Lekker ontspannen. Na het rijden lekker gepoetst en snel in zijn stalletje gezet. Hij keek naar buiten, lekker met zijn oortjes naar voren. Je kan nu echt zien dat hij mij gaat herkennen (hij is niet erg lief naar vreemden)! Ik ben echt tevreden met mijn tweede les ondank dat mijn galop niet lukte. Maar, ik mag van de eigenaar van Karnat morgen een prive les nemen om oa de galop onder de knie te krijgen! Lief he! We gaan morgen dus lekker buiten rijden. Vind hij ook wel leuk denk ik.

Nou dit was mijn verslag voor vandaag!
Morgen meer!

Groetjes
Danielle