Vies paardje :)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-01 16:11

Haha echt erg dit weer! Robin staat met een merrie in de wei.. en vanochtend liep ik met Kim (Pinky_Girl) naar z'n wei, en toen zattie achterop die merrie!!! *LOL* En ik heb toen straks ongeveer een uurtje bij de wei zitten kijken en toen issie er 3 (!!) x op geweest!! *LOL* Vies paardje heb ik hoor Haha! Hebben jullie paardjes dat nu ook al? Verward *LOL*


Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 16:22

[**] doet dat als nora een deken op heeft (maar ook niet altijd) gek beest *LOL*

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 16:24

zal ze wel hengstig zijn! hihihihihihihihi!

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 16:34

Haha, onze ouwe Manjo deed dat ook altijd.
Die was al bijna 30 en zat nog steeds achter de merrie van mijn vriendin aan en die merrie vond het nog leuk ook!
Verward Ja idd, vieze paardjes!! Haha!

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-01 16:38

Haha Party!! Nou Robin zit niet achter haar aan, maar zij achter hem!! *LOL* Staat hij rustig te graazen en dan bijt zij in z'n kont enzo en dan gaat hij terug bijten en dan..... ja je weet wel *LOL*

Uniek

Berichten: 404
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 17:00

Die beestjes hebben daar ook wel eens behoefte aan hoor. Net mensen...

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 17:32

Amulet deed het vorig jaar weleens op de shetlanders (arme paardjes ze krakten bijna door)

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 17:38

Dennis is er ook zo een. Hij is dan wel hengst maar hij springt op alles wat los en vast zit. En als Tammy niet hengstig is is ze ook niet boeiend maar Tammy met een deken op is wel heel ERRUG sexie!!!!!!!!!
Nimber(ruin) doet het ook bij Dien als ze hengstig is. Maar Dien dwingt hem dan ook bijna hoor!
XXX
Ciska

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Claudia1

Berichten: 97
Geregistreerd: 25-05-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 18:49

Nou ik heb een merrie: sonja( die ook bij menno, de pony van iris) op de manege staat en die staat wel eens met een shetland ruintje in de wei. Die shetlander neemt dan een harde aanloop rent naar die maale fjord van mij die dan als een domme ezel om staat te kiijken. haha best lollig om te zien.
Groetjes claudia

ikke

Berichten: 37459
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 23:09

Ach mijn merrie (27) is nog steeds in staat om de leider van de kudde te versieren, en hij mag er dan nog op ook. Ach, laat de natuur zijn gang maar gaan. Zorg als eigenaar alleen voor wat hygiene, kleine moeite, groot plezier.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 19:29

Mijn paard verspilt liever 2 uur aan voorspel met de merrie, op een gegeven moment douwen ze hem in de hoek 'en nu erop' hahahaha, hij heeft het 1x geprobeert en had toen zo'n uitdrukking van schaamte, hij ging er ook snel weer af *LOL* De dames zijn wel gek met hem (mijn paard word door de dames afgeschermd Lachen ) hij is heel zachtaardig, maar qua daad.... hahahaha...

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 20:37

Haha Je hebt echt een oversexst paardje nath! Ik hoop dat ik maandag geen merrie krijg anders wordt die buitenrit erg moeilijk! Haha!

Groetjes

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 21:30

Jah bij ons op de manege was dat een x.
Wij rijden altijd buiten, en tegenover de bak is een wei. En daar sprong er toen ook steeds een pony bovenop een andere.
Er staat daar ook een Shettie, en als die erg opwindend raakt hangt z'n slurfje helemaal op de grond Haha! (lekkere verhalen Knipoog )


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Patriesje en 30 bezoekers