Verwende K.. krengen!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-01 16:06

GRRRRRR, ben een little pissed op het moment. Ik ging vandaag op de manege rijden met m'n paard, leek me wel leuk, bij m'n vriendin in de les. Nou, het begon al toen ik eraan kwam, die stomme blikken van die meiden. Toen ik de stal binnenliep kreeg ik al gelijk de nodige commentaar. Wat is dat voor knol dan?? Ik zeg arabier. Arabier?? Dacht het niet, is die een beetje te vet voor hoor, en niet zo edel.Vet?? Toen werd ik al link, hij is gewoon breder (oke, hij heeft een beetje een grasbuik) Wat voor één dan, geen egyptische, dat is wel te zien. Een shagya. Volgens mij hadden ze er nog nooit van gehoord, want ze hielden nu op. Toen begonnen ze over het zadel. Rij jij wintec? Lekker sloeber. En zo ging het maar door. Ik ben niet zo brutaal, maar op een gegeven moment vroeg ik toch maar of ze die verwende koppen konden houden. Ze liepen een paar meter van mij vandaan en begonnen over hun paarden (expres hard) te praten, over de prijs en afstammeling. Alsof mij de afstammeling wat zegt, boeit me dus echt niet. Oh, ik kon me zo aan ze ergeren. Kennen jullie die nou ook, van die ongelooflijke snobs? Ze hadden allemaal hun eigen trailer, de duurste zadels, de chiqueste paarden enz. Vind ik allemaal prima, maar voel je dan niet verheven boven een ander. Gelukkig kon ik toen vrij snel de bak in. Ik probeerde m'n paard extra goed te laten lopen, maar zal je net zien, gaat die natuurlijk super maf doen. Er zijn er geloof ik 4 van hun paard gelazerd omdat mij paard het leuk leek om lekker hard te gaan scheuren en bokken zodat andere paarden mee gingen doen. Ik ben denk ik blij dat ik het commentaar van die wijven niet heb gehoord. Hij heeft zich echt misdragen. Ik was blij toen ik naar huis kon, weg van die kak manege, niets voor mij. Op de terugweg naar huis (ja, ik heb geen trailer) was ik eigenlijk wel trots op m'n paardje. Ik vond zelf namelijk ook dat er wel wat actie mocht komen in die suffe boel daar. Thuis aangekomen m'n paard lekker op de wei gezet. Heb nog even staan kijken bij ze. Wat is het toch heerlijk dat country life, al die koeien. paarden en ander beestenspul. Die meiden zullen het wel 'sloeber' vinden, boerderij met geen binnenbak en solarium. Maar ik wil niets liever.

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...


IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 16:13

hoi mirte,
joh, niet aardig van me denk ik, maar vond je het eigenlijk niet grappig dat er een aantal afvielen door jouw paardje>? ben je zelf blijven zitten? En geniet aub lekker van je paardje, ik heb ook een 'rare' arabier, een kruising volbloed x gidran arabier, ken je die? is ook een bestaand arabierentype, met engels volbloed erin. En ja, mijn paard is ook wat steviger enzo, maar lekker toch?!!! Daarom pas ik er ook leuk op. Heb jij foto's van je shagya ( en trouwens; zo onbekend is die toch niet?) de foto naast mijn bericht is van mijn paardje en ik ben er erg trots op!!!! lijkt me leuk om foto te zien van jouw paardje!!

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 16:15

Die verwende krengen lopen overal Boos!
Moet je gewoon maling aanhebben Scheve mond\
Ik krijg altijd comentaar omdat ik een fjord heb,toen ik der net had kon ze nog niets,maar dat gaat nu steeds beter ze gaat nu ook naar beneden lopen Haha!
Vandeweek was ik weer aan het rijden en toen liep ze dus weer te kl@#%ten en dan komen ze echt zo bij die bak staan lukt het niet de galop Boos!
Dus iuk zeg als jullie het allemaal zo goed weten moet je er zelf eens opgaan Boos!
Toen liepen ze weg Haha!
Gister gereden en dat ging heel goed in de stap liep ze lekker naar benden meot je dan die koppen zien Haha!
Maar je moetr ze gewoon laten gaan als hun willen opscheppen over hun zadels enzo doen ze maar joh Frusty
Bij mij hadden ze ook commentaar op mn zadel omdat ik een throwgood heb Verward
dus ik laat ze lekker gaan Party!!

Sandra_H

Berichten: 2686
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 16:15

Pfoe hee, ben blij dat ik niet van zulke tiepjes ken Boos!
Als ik dit alleen al lees erger ik me kapot.
Ik heb sowieso al bij voorbaat de pest aan mensen die zich om wat voor reden dan ook beter voelen dan een ander.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 16:17

Oeps, zal ik maar toegeven dat ik stiekum erg moest grijnzen toen ik zag dat er vier van hun knol gelazerd zijn? *LOL* ! Hahahaha, net goed, wat een stelletje trutten zeg!!!
Je hebt groot gelijk hoor, lekker genieten van je paardje, en van de "gewone" mensen die ook niet van die kakbende houden!

PS Dikke knuffel voor je paardje, ik vind dat 'ie het goed gedaan heeft *LOL* !

Sonja.

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 16:19

You go girl!! Shagya's zijn toch heel duur?? Hoorde dat je voor een volle shagya veulen al 30.000 moet neertellen.. Zeg je dat toch lekker! Ik ken t hoor, bij mij op stal ook een beetje. Op zich heel gezellig hier, maar dr is een verwaand wijf, en als die er is, lijkt het of er echt nix meer goed kan gaan Frusty Navy en ik doen dus Endurance, en dat vindt zij 'te min', en Navy is ook 'maar' een Dravertje.. dus ja.. Gelukkig ben ik nie de enige bij ons die een hekel aan dr hebben. Had ik Navy in de wei staan, we hebben er 2, wil zij dr paard PERSE in DIE wei. Ik was aan t uitmesten, haalt zij Neef er gewoon uit!! Komt ze aan: "Hier is HET" Met r neus ophalend.. GRRRRR!

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-01 16:22

Jullie kennen ze dus ook?? Ja, ze zullen natuurlijk niet alleen in deze regio voorkomen. Ik zeg ook telkens tegen mezelf, trek het je niet aan, het zijn gewoon stomme wijven. Maar ja, ik ben weer zo'n typetje overgevoelig en kan mij daar gewoon zo kwaad over maken! Moet ik niet doen, het zijn ze niet waard, maar toch doe ik het. Nou, gelukkig denken jullie ook zo over zulke personen. Wat wel fijn is, is dat ik gelukkig thuis niet van die meiden heb rondlopen. Wij zijn allemaal bevriend met elkaar. We zijn ook maar met z'n viertjes. Alleen die manege..Nou ja, ik heb al tegen m'n vriendin gezegd, ik ga misschien nog een paar keer en na de wedstrijd kom ik er nooit meer.
Ik zal inderdaad even kijken voor foto's, moet alleen even leren uploaden, ging de vorige keer niet zo goed.
Liefs Mirte

ps: vond het inderdaad errug geinig dat die mutsen eraf vielen!! Ha ha, gelukkig bleef ik zelf wel zitten. Ja, m'n beessie heeft altijd op de juiste momenten humor.

_________________
Geen dag zonder mijn vlammetje!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mirte op 2001-07-11 17:26 ]</font>

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 17:04

ik moest ook een smile tevoorschijn toveren toen ik las dat ze eraf gevallen waren!!
Ze waren toch zo goed?? Ze hadden toch die ene goede dressuur ruiter als instructeur? En dan scheppen ze maar op en dan vallen ze eraf...door jou Haha!:D:D:D:D!!!!

Ik zou ze gewoon lekker uitgelachen hebben!! In hun gezicht, want tegen zulke meiden ken ik echt niet!
Ennu....ik weet niet of jij op die wedstrijd moet rijden.....maar als dat zo is moet je eens laten zien wat jij kan!!!!!

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 17:19

Haha, ik had toch wel een Haha! (big smile dus) toen ik dat las dat ze eraf gevallen waren!
Bij ons heb je ook van die tiepjes, niet zoveel gelukkig. Maar als ik dan op Bolivia ga rijden en loop naar de bak, roep hard deur vrij, ze kijkt me aan en ik hoor deur vrij van iemand anders in de bak en ik loop naar binnen gaat ze tegen me zeggen wel deur vrij zeggen anders gaat het fout. Gelukkig had die andere er wat van gezegt! Stom mens, ze KEEK zelfs naar me toen ze me hoorde Boos! Maar die vrouw is nu weg, ze scheen wel meer probs te hebben op de manege *LOL* Extreme duivel Schijnheilig

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 18:24

Hhm...komt mij heeel erg bekend voor! Okeej ik moet toegeven, ik heb best een goed paardje onder mijn kont, en een duur zadel, en een beetje erg veel spullen, maar geen eigen trailer.Ik ga met alle meiden van de manege supergoed om, op een paar arrogante truttebollen na, en een paar mannen }> ik neem iedereen zoals ie is, geen eigen paard,lekke belangrijk toch?Maar sommige meiden met eigen paarden denken daar anders over, Ik weet dat mijn paard niet de makkelijkste is, hij is nogal onderhandelbaar onder het zadel. Dan heb ik hem eindelijk een beetje laag met zijn koppie na lang lief vragen komt er zo'n doos aan en zegt "jemig die loopt makkelijk naar beneden" Ik boos joh , dus ik zei, wat nou makkelijk naar beneden klim er zelf maar op.Zij een rondje gedraaft...bleh ik snap niet dat je op hem kunt doorzitten en hij is ch moeilijk naar beneden te rijden Haha! Haha! Toen heb ik heeel triomfantelijk me paardje terug gepakt en ben ik heel triomfantelijk met mijn *makkelijke* paardje weggereden....

Groetjes ymke

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 18:53

bij ons op de manege lopen en ook een paar van die trutjes rond. een daarvan stond laatst haar (super)paard te poetsen. (ja, dat paardje loopt wel goed, maar nu denkt zijn baasje dat ze alles is!) ik was aan het rijden en ik ging zo wijken. en die trut stond echt zo kei verwaant te kijken alsof zij het beter kon! nou veel plezier nog met je paardje en ga vooral nooit meer naar die manege toe. doei! groetjes!!!!!!!!!

GRRRRRR, ben een little pissed op het moment. Ik ging vandaag op de manege rijden met m'n paard, leek me wel leuk, bij m'n vriendin in de les. Nou, het begon al toen ik eraan kwam, die stomme blikken van die meiden. Toen ik de stal binnenliep kreeg ik al gelijk de nodige commentaar. Wat is dat voor knol dan?? Ik zeg arabier. Arabier?? Dacht het niet, is die een beetje te vet voor hoor, en niet zo edel.Vet?? Toen werd ik al link, hij is gewoon breder (oke, hij heeft een beetje een grasbuik) Wat voor één dan, geen egyptische, dat is wel te zien. Een shagya. Volgens mij hadden ze er nog nooit van gehoord, want ze hielden nu op. Toen begonnen ze over het zadel. Rij jij wintec? Lekker sloeber. En zo ging het maar door. Ik ben niet zo brutaal, maar op een gegeven moment vroeg ik toch maar of ze die verwende koppen konden houden. Ze liepen een paar meter van mij vandaan en begonnen over hun paarden (expres hard) te praten, over de prijs en afstammeling. Alsof mij de afstammeling wat zegt, boeit me dus echt niet. Oh, ik kon me zo aan ze ergeren. Kennen jullie die nou ook, van die ongelooflijke snobs? Ze hadden allemaal hun eigen trailer, de duurste zadels, de chiqueste paarden enz. Vind ik allemaal prima, maar voel je dan niet verheven boven een ander. Gelukkig kon ik toen vrij snel de bak in. Ik probeerde m'n paard extra goed te laten lopen, maar zal je net zien, gaat die natuurlijk super maf doen. Er zijn er geloof ik 4 van hun paard gelazerd omdat mij paard het leuk leek om lekker hard te gaan scheuren en bokken zodat andere paarden mee gingen doen. Ik ben denk ik blij dat ik het commentaar van die wijven niet heb gehoord. Hij heeft zich echt misdragen. Ik was blij toen ik naar huis kon, weg van die kak manege, niets voor mij. Op de terugweg naar huis (ja, ik heb geen trailer) was ik eigenlijk wel trots op m'n paardje. Ik vond zelf namelijk ook dat er wel wat actie mocht komen in die suffe boel daar. Thuis aangekomen m'n paard lekker op de wei gezet. Heb nog even staan kijken bij ze. Wat is het toch heerlijk dat country life, al die koeien. paarden en ander beestenspul. Die meiden zullen het wel 'sloeber' vinden, boerderij met geen binnenbak en solarium. Maar ik wil niets liever.

[/quote]

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 19:07

Op zo'n moment reageer ik altijd met;
Je slaat wat om je heen ofdat je last heb van een vlieg, en doet net ofdat je ze niet ziet en dan zeg je: He gatver, die vervelende strontvliegen altijd!!
-Alice-

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australië?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu

mikkel
Berichten: 13
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 19:43

mm, ik ken het ook. als ik buiten ga rijden, of bij een manege in een binnenbak omdat het zo'n slecht weer is, krijg je allemaal gezeik van andere "huppelkutjes" die zeggen dat je niet rechtop zit, terwijl zij hun handen zo laag en op een plaats houden, dat het net bijzetteugels zijn!! gewoon niet op letten. je eigen paard is goud waard!
groetjes patricia Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! p.s: ik heb ook een eigen trailer. (whahaha)

mikkel, kanjer in de dop1

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 19:52

Hahah, ik lach me helemaal slap.

Afgelopen zaterdag ging met Sibold naar het Haarlemmermeerse bos om daar op de gravelbaan te rijden.. waren er net "grote paarden" wedstrijden... ahum. Ik ben toen maar ff verderop gaan staan met mijn oude trailertje en aftandse stoere Lada i.p.v. tussen de dure LandRovers en Brenderup trailers.
(voor iedereen die me langs heeft zien crossen... ik was het dus)

Maar die BLIKKEN van ze... ik weet hoe het voelt hoor. Maar iedereen moet zich lekker met zijn eigen ding bemoeien!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sibold op 2001-07-11 20:53 ]</font>

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-01 20:13

Grappig om die verhalen van jullie te lezen!! Geeft me ook weer een beetje moed. O ja, wat ik nog even kwijt wilde, iedereen met een duur zadel en trailer moeten zich niet aangesproken voelen hoor!! Ik heb zelf ook een goed paard en a lot of spullen, maar het gaat er gewoon om dat die meiden daarmee zoo zitten te patsen en zich daarom helemaal geweldig vinden. maar dat hadden jullie waarschijnlijk al begrepen. Ik zou zelf ook best ee trailertje willen, maar ja hè, no money. Hier is sowieso alles tig keer zo duur, maar ja... Ben verder hartstikke tevreden. Ik ga dus over 2 weken een spring en dressuur wedstrijd rijden, dus wish me luck! Ik had er vandaag effies geen zin meer in om er aan mee te doen, maar ik laat me niet zo maar uit het veld slaan! Heb nog wel een beetje eergevoel uiteraard. Nou ja, ik hoop natuurlijk dat ik ze allemaal versla!! Maar zo niet, maakt me ook niet uit, alleen krijg ik dan natuurlijk weer volop commentaar...

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 20:36

jaa ik ken ze
verschrikkelijk arogant
pff
ik wou dat je ze dood kon slaan net als vliegen
wel zielig maarja hihiihihih

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 20:53

Nou, trek je er maar niks van aan. Die meiden moeten maar eerst eens zorgen dat ze dat allemaal zelf kunnen van hun eigen centjes ipv de bankrekening van pappa. Zijn ze waarschijnlijk te dom voor. Ik sta gelukkig op een manege die ver van kak is. Lekker boers, iedereen kent iedereen en waardeert iedereen. Niemand praat ooit over afstamming, alleen over ondeugende trekjes, leuke voorvallen en zo. Laat mij maar gezellig mijn tijd zo door brengen hoor!

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 21:06

Gelukkig ken ik niet zulke mensen, maar ik kan me voorstellen dat je ze op zo'n moment wel kunt *************

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 21:22

Ik ken het. Vandaag iemand bij ons in de les. Duur uitzient paard, duur zadel, sjiek sjabrak, nieuw hoofdstel, nieuwe rijbroek, nieuwe leren rijlaarzen enz. Wij dachten al dat we een topruiter in de les hadden maar nee. Dat viel mee/tegen(net wat je verwacht of wil). Ze reed met Tamara en mij in de les en nog de vader van Jolanda. Alemaal 'gewone' mensen zonder kouwe kak. Ze heeft de hele les niets gezegt. We waren zeker te min.
XXX
Ciska

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 21:54

Citaat:
Op 2001-07-11 19:53, schreef Nathalie:
bij ons op de manege lopen en ook een paar van die trutjes rond. een daarvan stond laatst haar (super)paard te poetsen. (ja, dat paardje loopt wel goed, maar nu denkt zijn baasje dat ze alles is!) ik was aan het rijden en ik ging zo wijken. en die trut stond echt zo kei verwaant te kijken alsof zij het beter kon! nou veel plezier nog met je paardje en ga vooral nooit meer naar die manege toe. doei! groetjes!!!!!!!!!

GRRRRRR, ben een little pissed op het moment. Ik ging vandaag op de manege rijden met m'n paard, leek me wel leuk, bij m'n vriendin in de les. Nou, het begon al toen ik eraan kwam, die stomme blikken van die meiden. Toen ik de stal binnenliep kreeg ik al gelijk de nodige commentaar. Wat is dat voor knol dan?? Ik zeg arabier. Arabier?? Dacht het niet, is die een beetje te vet voor hoor, en niet zo edel.Vet?? Toen werd ik al link, hij is gewoon breder (oke, hij heeft een beetje een grasbuik) Wat voor één dan, geen egyptische, dat is wel te zien. Een shagya. Volgens mij hadden ze er nog nooit van gehoord, want ze hielden nu op. Toen begonnen ze over het zadel. Rij jij wintec? Lekker sloeber. En zo ging het maar door. Ik ben niet zo brutaal, maar op een gegeven moment vroeg ik toch maar of ze die verwende koppen konden houden. Ze liepen een paar meter van mij vandaan en begonnen over hun paarden (expres hard) te praten, over de prijs en afstammeling. Alsof mij de afstammeling wat zegt, boeit me dus echt niet. Oh, ik kon me zo aan ze ergeren. Kennen jullie die nou ook, van die ongelooflijke snobs? Ze hadden allemaal hun eigen trailer, de duurste zadels, de chiqueste paarden enz. Vind ik allemaal prima, maar voel je dan niet verheven boven een ander. Gelukkig kon ik toen vrij snel de bak in. Ik probeerde m'n paard extra goed te laten lopen, maar zal je net zien, gaat die natuurlijk super maf doen. Er zijn er geloof ik 4 van hun paard gelazerd omdat mij paard het leuk leek om lekker hard te gaan scheuren en bokken zodat andere paarden mee gingen doen. Ik ben denk ik blij dat ik het commentaar van die wijven niet heb gehoord. Hij heeft zich echt misdragen. Ik was blij toen ik naar huis kon, weg van die kak manege, niets voor mij. Op de terugweg naar huis (ja, ik heb geen trailer) was ik eigenlijk wel trots op m'n paardje. Ik vond zelf namelijk ook dat er wel wat actie mocht komen in die suffe boel daar. Thuis aangekomen m'n paard lekker op de wei gezet. Heb nog even staan kijken bij ze. Wat is het toch heerlijk dat country life, al die koeien. paarden en ander beestenspul. Die meiden zullen het wel 'sloeber' vinden, boerderij met geen binnenbak en solarium. Maar ik wil niets liever.



[/quote]

Haha nou dit was ik dus niet he! Dit was een vriendin van me die op mijn naam op bokt zat!! Scheve mond\

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 22:42

Tjonge wat een stel trutten. Vreselijk. Die zullen hun paardjes wel alleen hebben om mee te pronken.

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 22:42

Pfffffffffffff ben ik blij dat ik op een mega gezellige manege rijd zonder kakkers Party!! Nouw jah, ik ben er nog nooit eentje tegengekomen dan Haha!

Wel op een andere manege waar ik heeeeeeeeeel ver terug paardreed. Toen deed ik daar dus nog aan voltige, en toen was er zo'n deerne, heel klein meisje met een grote mond die fijn kwam mededelen dat zij en haar grote broer die ook op voltige zat toch wel het beste van de groep was. (ze was trouwens ook de slechtste die op het paard kwam maar goed.....)
Ik heb er toen maar niks van gezegt, ik wist immers wel beter Gaaaap

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 08:15

WAT lees ik nou? Ze hebben een grote muil tegen jou om dat jij geen geld hebt voor het beste materiaal, commentaar op je paard, en vervolgens lazeren ze met hun grote bek van hun paard?!?!?!?!?!?!?! WHAHAHAHAHAHA! volgende keer moet je er weer gaan rijden! En als je paard braaf is, dan hits je hem op dat hij weer gaat liggen kloten. Lazeren ze er weer af! En dan moet je maar zeggen "tsja, jammer dat een goede zit NIET te koop is."

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 08:21

Hoi Mirte, ik ben heel nieuwsgierig of het idd die manege is die ik in gedachten heb. Je weet wel diegene in jouw woonplaats in de bocht van de weg?????

Als het deze manege is, daar heb ik dus instructeurscursus, nou, ik weet helemaal wat je bedoelt .....
De een ziet er nog kakkeriger uit dan de ander, je voelt je daar boven in de kantine ook niet echt op je gemak.
En als er cursus is, zitten ze echt met zijn allen voor het raam om je (voor mijn gevoel dan) af te kraken.

Ik ben blij dat ik daar niet sta, ik houd niet van dat opgeklopte gedoe.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Berdien, Maanon_, Mark0919, Mieke, Sansa, Slmt9 en 36 bezoekers