Trots op het beessie.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Trots op het beessie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-03 15:35

Afgelopen zaterdag had ik een onderlinge wedstrijd. Aangezien ik niet landelijk met hem mag starten doe ik het maar onderling.
Dus ik opgedirkt in het apepak en paard wel 5x gepoetst, hij glom wel als een spiegel. Zijn manen in een hengstenvlecht en ja tegen prencipe in zelf de staart ingevlochten.
Gingen we maar van start. Paard had echt zoiets van moet dat alleamaal nu echt nog. We hadden namelijk 's ochtens om 9.00u les gehad en 's middags was de fysio langs geweest. Dus ja 's avonds was er geen zin meer in gedoe. Maar toch ach na wat humeurig gedrag met opzadelen, waren we in de bak. Dat toch wel leuk tussen al die paardjes. Na wat warmrijden krijg hij er toch wel weer wat meer zin in en werd lekker los.
Nu we hebben een hele brave proef gereden. Erg spetterend was ie niet maar er ging ook niets de mist in. Dus veel zesjes en een aantal zevens. Ja het halsstrekken was een acht maar dat doet ie ook echt super.
Als ik toch zo de hele proef mocht rijden. Maar zelf de galop deed hij heel braaf. Dit is toch wel zijn moeilijke punt, gezien het een Amerikaanse draver is. En de middendraf ging ook al stukken beter. Niet meer kort en heel snel, maar netjes rustig een klein beetje verruimd(kan nog wel beter hoor, maar daar houden we ons nog niet mee bezig).
Dus zowel ik als me instructrice waren erg tevreden. We hadden zelfs 10 punten meer als de vorige keer. We hadden er nu 166, dus niet slecht voor een 2e wedstrijd. Hij is pas 2 jaar onder zadel waarvan hij 9 maanden heeft stilgestaan.
Dus zo al met al ben ik best trots.

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 16:04

Super. Gefeliciteerd met het goede resultaat . Maar misschien beetje vreemde vraag, maar waarom mag je niet landelijk met hem starten??

Ciao

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-03 16:08

Omdat ikzelf niet L1 +1 of L2 +1 (daar zijn we nog niet helemaal uit) ben en dan mag je niet met een hengst starten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 01:06

Heej, bij de nabespreking was ik ook aanwezig Lachen. Groot gelijk dat je tevreden bent met zo'n lijst, je hebt het goed gedaan.
Je hebt trouwens een vreselijk lief paard, charmant mannetje, en heel erg braaf.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 08:00

Wat super zeg, gefeliciteerd met je punten, ik doe het je niet na!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 08:45

Netjes hoor! Helemaal terecht dat je trots bent op je ventje!

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 10:27

Goed gedaan Lachen

Ik was ook al de hele dag op stal en met wedstrijden bij de buren enzo, dus ik had het even helemaal gehad. Jammer dat ik het gemist heb... Lekker dat hij die galop zo fijn oppakt Lachen

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-03 10:33

Dank julie allemaal wel. Ja hij was erg braaf. En hij pakt de galop idd erg goed op. Zijn draf is vergeleken met eerst ook wel lekker verruimd, vandaar dat de middendraf ook beter ging. Volgende keer weer 10 punten meer hoop ik. Dan zijn we namelijk weer een paar maanden verder.

Ja klopt in de nabespreking heb ik Lovely mogen ontmoeten en deze hebben we natuulijk gelijk even de stal in gesleurt om met mijn trotsie kennis te laten maken. Leuk hoor een wedstrijd en een mini boktmeeting.

deedee19

Berichten: 7931
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 12:27

Nou je mag echt apetrots zijn op hem hoor. Zo te horen ging het erg goed.

prompter

Berichten: 11072
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 20:49

Gefeliciteerd, met een draver is het toch een stuk moeilijker om een nette proef te rijden dan met een rijpaard - maar met geduld en goed trainen kan je een heel eind komen!