SuperJurga is back, Fleur is weg...*dubbel gevoel*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 13:03

Fasel schreef:
Oh meis, daar kan ik wel een verklaring voor geven. Een half jaar geleden had je het moeilijk. Waarschijnlijk moest je toen ook constant paraat zijn. Je lichaam stelt zich daarop in. Vaak op momenten dat het moeilijk wordt gaat er een automatisch 'we moeten doorgaan systeem' in. Nu, nu die tijd voorbij is kan je lichaam en geest rust nemen en doet dat ook. Het haalt de schade van toen in.


Ik denk ook dat je het in die richting moet gaan zoeken als er iets mis was met je gezondheid hadden ze dat allang aan je bloed gezien.
Meissie vergeet niet dat het niet niks is om voor mensen klaar te staan en er altijd voor ze te zijn.
En de dingen die mensen tegen je vertellen zet je ook niet zomaar van je af en blijf je onbewust wel mee bezig.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 13:51

Fasel schreef:
Oh meis, daar kan ik wel een verklaring voor geven. Een half jaar geleden had je het moeilijk. Waarschijnlijk moest je toen ook constant paraat zijn. Je lichaam stelt zich daarop in. Vaak op momenten dat het moeilijk wordt gaat er een automatisch 'we moeten doorgaan systeem' in. Nu, nu die tijd voorbij is kan je lichaam en geest rust nemen en doet dat ook. Het haalt de schade van toen in.

Meis, als je het nodig vindt of gewoon als je wilt mag je me altijd bellen 's avonds hoor. Ik weet niet wat je hebt meegemaakt maar ik begin het vermoeden te krijgen dat het niet niets is.


Dat heb ik ook al gezegd, toen ik mijn burn out kreeg waren de problemen ook eigenlijk al lang voorbij.. je bent er waarschijnlijk onderbewust nog mee bezig, en hebt het zo diep weggestopt dat je het niet meer wil weten..
Je lichaam geeft dus nu aan dat het klaar is, en dat je dus nu de tijd voor jezelf moet nemen.. doe dat alsjeblieft dan ook!! Je weet dat je me altijd kan bellen en mailen!!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 22:59

Ik denk dat je je te veel bij elkaar gaat bedenken... maargoed je neemt ook niet van mij aan dat je naar een ander dok oid moet gaan... Boos!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-03 19:05

Ik heb vandaag weer een aantal uren gewerkt en dat viel nog niet mee. Heb na die tijd wel even liggen slapen. Ga morgen misschien nog wel even naar de dokter en anders woensdag ofzo. Desnoods ga ik wel met iemand praten om uit te vinden of er echt iets in mijn koppie zit. Ik moet en zal hieruit komen.

Vicky_82

Berichten: 1345
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Halle (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 20:14

Oei Jurga, nog steeds niet beter... Zou best wel kunnen dat je in je onderbewustzijn nog met vanalles bezig bent. Ik ben zelf door een moeilijk periode gegaan, en daar heb ik nu nog soms last van. Soms functioneer ik echt helemaal niet zoals het hoort...
Hopelijk gaat het bij jou snel over, want plezant is anders eh !!!