Endurance maatje gezocht!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-01 19:56

Hi,
Zoals veeelen inmiddels wel weten rijd ik dus Endurance. 26 of 28 Verward ff vergeten augustus rijdt ik mee in Austerlitz, klasse 1. Nu vin ik t altijd wel gezelly om samen met iemand te kunnen rijden Haha! .. ff wat meer informationne over Navy: Navy is een Dravertje van 9 jaar, ze is echt een droppie, kan normaal gesproken goed met paarden omgaan (als ze hengstig is kan dit een probleem zijn, ivm hevige verliefdheden.. Frusty ) en heeft een goede conditie. D'r stap is normaal, ze heeft een pittig drafje, en een galopje is zelfs voor sommige paarden van 1.78 moeilijk bij te houden *LOL* . Ze is ongeveer 1.55. Zijn er mensen die die dag ook meerijden? Ik heb namelijk heeel veel te vertellen }> Ik hoor t wel!
Greetzzz..

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 20:29

waar ligt Auserlitz?
Ik heb al vaker gedacht aan endurance te gaan rijden maar mag je een keer proef rijden in klasse 1?
Of heb je ook een startkaart of zoiets nodig.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 21:15

Lijkt me gaaf, endurance rijden... Ja, ben ook benieuwd of je ook proef kunt rijden...Zijn er geen spek en bonen-mensen nodig??? Haha...Zou het best eens willen proberen, ook al heb ik een tuiger..Moet kunnen, niet dan??? Ilo.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 21:21

Austerlitz ligt tegen Zeist aan, iets daarboven tussen Driebergen en Zeist.
De manege die het organiseert is heel gezellig en een leuke accomodatie. De bossen lenen zich uitstekend voor deze endurance wedstrijden.

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 23:40

Yep, je kunt gewoon meedoen aan een rit als je dat zou willen. Je mag het gewoon uit proberen, maar als je meerdere wedstrijden wilt gaan rijden dan moet je lid worden van de DER (Dutch Endurance Riders). Weet zo niet hun site uit mijn hoofd.

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-01 09:02

Site is http://www.geocities.com/endurancenl
Je mag drie keer meedoen zonder lidmaatschap, daarna kan je kijken of het echt wat is voor je paard en jou, en dus een kaart kopen, of er mee stoppen. Is echt super leuk! Inschrijfformulier vindt je op die site!

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 09:07

Lijkt mij echt super gaaf om mee te doen! Alleen, weet niet of m'n paardje tegen die tijd al weer in goede conditie is. Moet effe kijken wanneer het is, lijkt me echt leuk, kijken of er nog andere bokkers te zien zijn.

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 11:31

kan er niet iemand een bokt endurance organiseren in het simpel en helemaal voor de leut??? Misschien gaan we dan allemaal wel overstag!!!! Lijkt mij wel gaaf!!! Ilo.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 11:40

Ik heb effe op die site gekeken! Er zit wel iets in, dat endurance rijden!!! Misschien ga ik het inderdaad wel een keer proberen, maar dan moet er wel iemand zijn die meewil! En dan moet ik Jur nog effe flink achter haar kont aanzitten. Conditie heeft ze genoeg, maar om die te gaan gebruiken, heeft ze niet zo'n zin in... Knipoog Knipoog Knipoog Die tuiger van mij is liever lui dan moe Gaaaap !Ilo.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 15:22

Hee, zat er ook al aan te denken om eens een bokdag te organiseren. Gewoon iedereen die kan komen komt en dan gaan we met z'n alleen een buitenrit maken. Niet een al te lange rit, zodat ook de paarden met minder conditie (ehh, die van mij soms??) of kleinere paarden ook mee kunnen. Lijkt me echt super gaaf!! Wat denken jullie ervan? Een leuk idee of niet!!

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 15:25

ik denk, dat zowel nikki als Nina het aan zouden kunnen. Ik zal effe kijken of ik kan!

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-01 16:33

JAAA DOEN!
Ik ben voor! Gewoon op een mooi stukkie Nederland! Lekker in t bos, of op de hei, of in de duinen, of op het strand.. Zucht..

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 16:53

Nav: je start altijd met 4 of 5 mensen samen, daar zit er vast wel eentje bij die jouw tempo rijdt. Dat is het belangrijkste. Ik zelf start 52 km met Voltrack, en ik ga lekker speren (JIPIIIIIEEEE denkt Vollo dan). Als je bij de startlijst kijkt zie je me wel staan (komt een nwe dacht ik omdat ik (en anderen) nu 2 ipv 1 start)...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 20:21

Gaat er toevallig ook nog iemand de rit in katwijk doen?? Ben ik waarschijnlijk van de partij!!

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-01 08:41

Ik doe ook mee aan die van Katwijk. Klasse 1, 25 km. Moet alleen nog iemand hebben die als groom wil 'dienen' voor die dag *LOL*

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 12:17

Ja, echt wel goed idee, een dag buitenritten met de bokkers onderling!!! Ik ga echt wel mee hoor! Kunnen wel een keer een topic opstarten om reacties te peilen, hoeveel mensen er zin in hebben en een paard, anders zijn er vast wel mensen met twee paarden die wat uit willen lenen!!! Ik wil echt wel zo'n BOKDAG!!!Joepie!!!Ilona

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 12:42

jaaaaa ik doe ook mee! Rocky heeft een super conditie. AUB in het midden van het land

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 15:23

Gelukkig, al een paar mensen die mee zouden willen! Lijkt me ook echt zoo leuk, zie ik iedereen eens in het 'echt' en de paardjes ook. Het maakt mij niet uit waar, als het maar een beetje een mooie omgeving is. Trouwens, mensen die bij elkaar in de buurt wonen zouden samen kunnen gaan in de trailer ofzo. MMmm, zit me al echt op te verheugen. Ben benieuwd of het er van gaat komen!!

Groetjes Mirt

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 06:47

Ik zou op zich ook wel mee willen hoor kootwijk is midden in het land en heeeeeeeeeel mooi te rijden met de zandverstuivingen of ermelo misschien?
hier in Apeldoorn zouden we ook kunnen verstrekken bij mij vanaf stal denk dat dat wel te regelen valt met de trailers etc

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Domino

Berichten: 49
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 16:14

Hoi NaVy

Ik doe ook mee in Austerlitz, alleen rijdt ik al met iemand samen. En ik zag dat jij pas tegen twaalf uur start, en ik al om half 10, dus helaas.
Ik doe wel mee in Katwijk waarschijnlijk, ook 25 km, en ook in Arnhem, en zondag heb ik de eerste, eindelijk weer eens, in Lage Vuursche, ik heb er echt zin in.
*LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anouk_H, beegee, ComscoreBot, DemiSisa, Fling, Kellyvanloon, Myrthe_bz, nijnthju, tienus63 en 7 bezoekers