Mijn moeder voor het eerst in galop op Barbiano

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-01 09:00

Ja ja gisteren moest ze eraan geloven. Door een vervelende ervaring op een manege waar ze hard van een paard af was gevallen tijdens galloperen en vanalles gekneusd had vond ze het nogal eng. Ze had gisteren les van Annie die vond dat ze 'effe een schop onder haar kont' nodig had. En ja hoor een half rondje weliswaar maar een hele grote overwinning Pling . Ik ben hardstikke trots op haar. Barbiano zit sowieso als een stoel in galop dus daar zal het niet aan liggen.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 09:36

hartstikke goed van jouw moeder!!
de mijne durft nog maar net te stappen op Lois en dat dan alleen nog maar aan de longeerlijn Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 09:47

wat goed van je moeder!!
mijn moeder durft expensive alleen te aaien,wn dat nog eerst ook niet. laat staan erop gaan bwahahaha. wel goed dat je moeder toch weer ging galoperen

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 10:12

Stoer hoor! Mijn moeder durft niet eens in de buurt van Toon te komen (Kaminka ziet ze al helemaal niet zitten met dat wilde gedoe), terwijl een kleuter met Toon aan een touwtje over de Kalverstraat in Amsterdam kan lopen (bij wijze van spreken), zo'n heer is het.

Ik heb zelf ook een tijd angst voor galopperen gehad, doordat Kaminka aldoor uitgleed in de bochten en ook wel eens gevallen is tijdens het rijden. Toon galoppeerde in het begin ook zo uit balans dat ik alleen maar een stukje rechtuit durfde en geen bochten en zo. Dat gaat nu gelukkig beter, je moet jezelf af en toe aanpakken en kleine stukjes oefenen. Steeds een stapje verder zonder te forceren. Kan even duren maar dan komt het allemaal goed!

Groetjes en geef je moeder een schouderklopje! Mieke

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 12:47

Hey toppie hoor! Kan me voorstellen dat je trots bent!!!!