Sunny krijgt overal de schuld van!!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-01 16:05

Hi,
vandaag ben ik echt effe uit mijn vel gesprongen hoor! Sunny krijgt echt overal de schuld van.
-Als eerste dat Sunny jaloers is op andere dieren.
-Ten tweede wordt er gezegt dat het 8 weken oude kalfje bang is van sun omdat sun bijt...en sunny is helemaaaal niet bijterig Verward

Weten jullie waar ik ook een hekel aaan heb?
Aan kids die de hele dag om sun's nek heen hangen en 'O,sunny wat ben je toch lief' terwijl hun eigen pony jaloers staat toe te kijken! Ik hoop dat sunny die koters is een goeie knauw verkoopt dan alles maar toe te staan!!

Effe nog wat anders: Was vanmiddag lekkur aan het regenen en mijn nichies zouden naar sun komen kijken en evt. een rondje erop zitten.Wij onder een enorme kastanjeboom schuilen met sun (wel lekker gezellie hoor! Haha! ) hebben we daar een kwartier gezeten en toen deed ik mijn regenjas over sunny heen (haha,grappig gezicht,iedereen keek naar ons *LOL* ) ...nog een kwartier wachten...Kwamen die koters niet opdagen!!!
GRRRRRRRRRRRRRR

Shalane & Sunny

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 19:06

hoi wat naar nou dat sunny de schuld geeft maarja ex is ook niet de liefste hij bijt mij nooit maar doet soms wel gemeen tegen een paard in de wei dus je weet het niet want je bent er niet altijd bij maar dat is wel erg vooroordelen anders hoor en ik vind het een compliment dat die kinderen sunny lief vinden maar dat ze om z'n nek heen hangen terwijl hun pony jaloers is, dat is absurd natuurlijk. zeg er gewoon eens wat van van kijk hoe jaloers jouw pony nou is ofzo
actie!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 19:10

Waarom plaats jij alles een sutk of 4/5/6 x Exlover Verward Misselijk

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 19:35

Had ik laatst ook, kon I-net eerst bokt niet terug vinden, daarna wel en toen stond het er plotseling twee keer.
Evengoed, heel vervelend als je pony ergens de schuld van krijgt. Maar waar baseren ze dat op? Kunnen ze het bewijzen, hebben ze gezien dat Sunny steeds achter het kalf aanzat of zoiets? Ik kan ook wel vanalles gaan lopen beweren, maar mensen zullen toch eens om bewijs gaan vragen.
Wat die kids betreft: Ik zou ze gewoon zeggen dat je niet meer wil dat ze met Sunny knuffelen. Mochten ze het blijven doen verzin desnoods een of andere enge besmettelijke ziekte.

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-01 19:50

Haha die laatste vond ik wel goed,
alleen ik spot niet graag met enge ziektes!
Haha!
En wat die kotertjes betreft:
van mij mogen ze best effe om der hals hangen hoor maar als ze de hele dag achter mee aanlopen Sunny dit Sunny dat is het echt niet leuk meer Boos!

Gr shalane

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-01 19:52

O,ja mijn broer ging effe met mijn nichtje bij Sun kijken toen ik al thuis was en het regende heel hard en Sunny stond als enige buiten in de stromende regen.Wij hebben meteen bij divoza op het internet een goed regendeken besteld en gaan ervoor zorgen dat ze een privestal krijgt waar ze niet word "uitgedreven"...Die pony waar ze mee samen staat is nogal dominant en als het om eten of een plekie gaat wordt sun altijd weggejaagt en sun bijt niet van zich af Boos!
Dat vind ik nou puur zo zielig!