ponytikkertje...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Claudia1

Berichten: 97
Geregistreerd: 25-05-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-01 12:24

Gisteren waren Jolanda en ik samen aan het rijden. we dachten : we gaan vandaag eens een keer serieus rijden, hahah wij wel. Maar toch probeerden we het. Het ging een hele tijd goed maar het was ponykamp bij ons op de manege dus er waren heel erg veel kinderen. Paulien kwam naar beneden en zei: We gaan een spelletje doen en de kinderen moeten jullie tikken. ineens kwamen alle kinderen gillend en schreeuwend naar beneden en rende op ons af. het ging wel even goed maar Marco en Sonja begonnen het vervelend te vinden, al die schreeuwende kinderen achter hun aan, dus ze begonnen kei hard te rennen en sonja wordt soms een beetje onstuur baar dus ging recht op Ester af marco was het ook zat dus begon te trappen, en toch ging paulien door met opjagen. toen moesten we ook nog zonder zadel en de kinderen mochten ons er blijkbaar afsleuren. Toen kwam iris in actie met de zweep en sonja ging er dus weer van door. Een scherpe bocht en....... boem daar lag ik hahaha op de grond Haha!.
Doei groetjes claudia en jolanda

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 14:14

Haha! Wat jammer dat ik dat niet gezien heb! Ennuuh Claudia, je moet me nog een keer trakteren hè. Van toen met dat springen. *LOL* Het wordt echt lachen met trektochtkamp met jou erbij!