tralalalla

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-01 17:30

ik ben weer eens blij!! ben vandaag helemaal alleen naar mn ponytjes gefietst. Eerst naar Sabien, Jolanda, Nina, Anja en Roos gegaan. Jolanda lekker gepoetst en dr manen uit de klit gehaald. bijna alle borstels waren weer eens zoek... lekker handig!! Sabina ook nog een borstel overheen gehaald en Nina ook. pfff dikke buiken krijgen ze alledrie al!! echt wel leuk! Anja en roosje stonden lekker in de wei. naja wei, was weinig gras/groen, meer blubber....
daarna naar shicje gefietst. en toen werd ik heppie heppie heppie want hij heeft een schuilstalletje en die had ie 2 weken terug nog niet!! toen ik m riep kwam ie hinnikend t stalletje uit en toen hebben we eerst even lekker staan knuffen. shic begint trouwens ook al overal in te happen das wel minder... heb ik m nog gepoetst maar dat had niet veel nut want hij wou niet echt schoon worden. Boos!
later stapte ik weer op mn fietsje, en toen ik achterom keek ging shico natuurlijk lekker rollen in de modder!! gek beest! Lachen maar wel supersuperlief!!!
t was wel koud maar heb een leuke dag gehad

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-01 17:33

super maaike he die ponies die meteen gaan rollen na hun poetsbeurtje. heb ze toch wel knuf van mij gegeven doe ik ook altijd bij shakster.
enneh hebbie nu al namen????

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-01 17:35

Petje af hoor helemaal met die kou naar Loenen toe fietsen.......(echte paarde gekken hebben eralles voor over)deed ik ook altijd hoor.......ik ging elke dag op het fietjse naar Wenum......ben wat dat betreft nu wel heel erg verwent met een auto!!!!
Ik ging vandaag ook ff rijden maar ik had het zo koud dat ik niet eens de teugels normaal kon vasthouden......(ben echt een giga koukleum hahaha)...dus naar ongeveer 20 minuten vielen de vingers er zowat vanaf en ben ik maar af gaan zadelen .......maar ben ook blij dat ik toch nog heerlijk in het zonnetje bij de paardjes ben geweest!!!

Jacqueline

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 13:57

heeey maaike staat de fjord niet bij de andere pony's?
ga je zaterdag nog naar de stal in wenum?
als je zin hebt kun je misschien nog ff langskomen?
groetjes

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-01 14:51

nee shicje staat een paar honderd meter verderop. de boer bij de andere pony's houdt niet zo van fjorden... shic staat op nr 24 ofzo en de andere pony's op nr 41. niet zo heel ver uit elkaar hoor, gewoon de weg affietsen en ik is er!
ja ik ga denk ik nog wel naar gerald, even kijken hoe t met mn rug gaat want ik heb heel erg last van mn rug. nu al wel minder dan gister gelukkig! ik zal wel even zien of ik nog langs kan komen, als er meer luitjes zijn zaterdag kan ik vast wel vroeger weggaan en dan kan ik nog langskomen.

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 15:01

he maaike
als je last heb van je rug niet gaan he??? is slecht voor je. ga dan maar gewoon lekker op bed liggen das veel beter voor je. want straks kan je niet naar school en dan ben ik in mn uppie.
foto's lief van Ailin echt super.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-01 15:05

ja weet t marjo maar ik wil wel gaan... vanavond gaan we zwemmen, ik ga denk ik de hele avond in t bubbelbad zitten. is goed voor mn rug hoop ik...
owja ik ga zo ff proberen een foto van nina te scannen, mag ik die ook weer op je site neerzetten???
oei ben benieuwd naar nieuwe ailinfoto's!!!!!
let me seeeeeee

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 15:11

eh ja is goed maar of je ze dan ook hier kan zetten?
weeknie
met wie ga je zwemmen

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-01 15:13

hm dat hier neerzetten lukt me dus nog steeds niet.... weeeeeh
ga zwemmen met bf, tom en janneke. in de scheg!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 15:18


Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Besje, ChelseaAyLee, DDDara, Galeobdolon, Groetje, herous, Knollboll, mirriejj, nafkedemi, onpaard, Rivendell, vilheide en 109 bezoekers