Ik ben echt helemaal helemaal hotel-de-botel.....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Ik ben echt helemaal helemaal hotel-de-botel.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-03 20:20

van verliefdheid! Lovers

Wat een charmeur, zo onweerstaanbaar! Dat kleine bruine hengstje, nu twee dagen oud.... Dat hij nooit meer weggaat staat al vast. En dat ik er alles aan ga doen om deze topper ook onder mijn kont te krijgen straks, ook! Haha!

Ik was net weer even op stal bij kleine lummel. Die blik in zijn oogjes, zo hondsbrutaal en tegelijkertijd zo onweerstaanbaar kjoet. Hij verleidt je waar je bijstaat.

Halstertje weer even afdoen, okay vrouwtje, omdat je het zo lief vraagt.... Wil je er ook een kusje bij? *snuffel*

Meneer had ineens jeuk achter zijn oor.... *krabt met beentje* Ik ging hem dus even helpen krabben, omdat ie er zelf niet helemaal bijkwam. Vond ie heeeeerlijk..... *LOL* Hij wilde zelfs mij gaan terugkriebelen, maar was er nog niet zo handig in. dat mens heeft geeneens een vel wat je goed vast kunt pakken, misschien mammie? dus hij ging maar verder proberen bij Jur, die zich hard afvroeg waar 'ie mee bezig was.... Schijnheilig

In de wei loopt ie ook heerlijk te dansen, rustig galopje heen, pirouette op de plaats en rennen terug... En Jurga er maar achteraan *hijg, puf*.

Vooral je hele lijf op stand 'showbink' zetten en iedereens aandacht trekken.... Kwijl (alsof hem dat zowiezo niet lukt....)

Pap is ook al helemaal weg van zijn hengst. We zijn al helemaal aan het idee gewend. Hij blijft, da's absoluut zeker (was ook al de bedoeling, maar goed...)!
Vandaag zijn we zelfs al op een menkar uitgeweest voor ons toekomstig tweespan. Pap wil graag vast tweespan mennen leren en dan gaan Jur en Harald er samen voor. Kan helemaal geen kwaad, die ervaring. Dus die verhalen komen jullie ook nog wel vervelen.

Ik wil hierbij nogmaals alle mensen even bedanken die op kraamvisite zijn geweest, echt hartstikke leuk! (pap voelt zich stiekum ook best vereerd hoor!)

Degenen die de kleine toekomsttopper ook nog willen komen bewonderen..... Beware: Hij verleidt je waar je bijstaat! (en niet te vergeten: hij gaat met niemand anders mee dan met mij Tong uitsteken)

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 20:28

Ben wel erg benieuwd naar je uk hoor, ik hoop binnenkort weer eens richting Ede/Lunteren te gaan. Nimmus weer zien en natuurlijk jouw trotsen

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-03 20:29

Wat vond Tom van monstertje? *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 20:33

Tom vond m erg leuk, vooral zn kol zei ie Lachen Dus nu ben ik al helemaal nieuwsgierig, als zelfs Tom m leuk vindt Haha!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 21:51

Hij is echt zooooooooo lief!!! Hij heeft mijn hele hand al 5 keer afgesabbelt volgens mij Lovers echt een poepie! Hoop dat Voiceje binnenkort ook haar snotneusje weer kwijt is dan is zij ook weer knuffelbaar Haha!

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 22:09

Jurga schreef:
Degenen die de kleine toekomsttopper ook nog willen komen bewonderen.....

Dat is me net even te ver om eventjes langs te wippen, maar morgen gaat direkt het kaartje op de bus!! Haha! (Dan ben ik weer in NL, dan heb je het veeeeeel sneller!!)

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 23:34

Klinkt zo cute!!! Ik kom echt heel snel langs

Enne Ilo, ik zet 'em wel op de achterbank als je even lief omkijkt Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-03 07:08

Hoeveel mensen die kleine al niet mee hebben willen nemen... Hij is ook zo extreem knuffelbaar! Lovers Heb net ook alweer even geknuffeld met mijn nieuwe vriendje, als hij ligt te slapen gaat ie nog verder languit liggen, hij zou zowat gaan spinnen....

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

HCRanch

Berichten: 2553
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Burkesville, Kentucky USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 09:19

wat leuk voor je jurga dat het allemaal zo goed gaat het is het wachten waard geweest. Je verteld het ook leuk.

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 09:22

Dat klinkt wel allemaal helemaal geweldig! Wat heerlijk joh, zo'n leuk een mooi veulen! Genieten!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-03 09:26

Kokopelli schreef:
wat leuk voor je jurga dat het allemaal zo goed gaat het is het wachten waard geweest. Je verteld het ook leuk.


hihi, wacht maar tot ik helemaal terugben! *LOL* Als je oude topics van mij leest van zo'n jaar tot anderhalf jaar terug..... Ik stond bekend als degeen met de lange verhalen.... Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 09:40

Nou als ik weer in Beekbergen ben wil ik die kleine bink wel even zien hoor als het mag.

'Paint' it 'Black'

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 09:43

ja, helemaal gelijk..bennog steeds van slag..wat een heerlijk ding!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-03 09:46

Tuurlijk mag dat Fasel! Altijd!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 09:59

Gaahaaf!!!! Zag je berichtje al. Evert-Jan's ouders wonen in BB dus we komen er regelmatig. Ik pb je als we die kant weer op gaan.

'Paint' it 'Black'

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-03 10:04

Is goed, ik hoor het wel! Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 11:26

Leuk leuk leuk!!!
Ulvi was ook al zo ongelooflijk aanhankelijk toen ze net geboren was. Echt super kjoet.
Misschien laten we Nicole dit jaar toch dekken, papa is al een beetje overgehaald Haha! En dan wordt het waarschijnlijk Gribladi of San Remo, hoogstwaarschijnlijk San Remo Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-03 11:27

Wat leuk Rinske! Houdt je het veulen dan ook weer aan?

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 12:55

Oh, begin er bijna van te kwijlen... Ik ken het hele menneke niet, maar de manier waarop je vertelt.... Ik zie het zo voor me! Heb je misschien al ergens foto's geplaatst? Ik wil nl. wel een keer kennismaken met deze meneer! Ben erg nieuwsgierig!

AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 12:57

Oh sorry!!! Zie het topic al! Ga meteen kijken!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 13:40

O, wat gaaf joh! Gefeliciteerd! Alles oké met mams?

(Ik ga nu even naar de foto's kijken, even controleren of Wencke een kol heeft!!!)

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-03 15:12

Met moeders gaat ook alles goed hoor. Die is hartstikke voorzichtig met de kleine HUNK.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 15:23

Als het geod is wordt Ulvida volgend jaar verkocht, omdat ze een geweldig springpaard zal worden, maar ik een enorme scheiterd ben op dat gebied.
Er is dan dus weer een plekje over Haha!
We houden het veulen hoogstwaarschijnlijk aan Lachen Moet wel iets vreemds gebeuren wil dat niet zo zijn (of een heel hoog bod Haha! )

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-03 19:09

Dat je dat kan zeg, ik zou nooit meer afscheid kunnen nemen!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 19:49

Ik durfde niet eens te zeggen dat ik m mee wilde nemen, je zei al zo gemeen dat je hem zelf wil houden Haha! Ik was echt meteen helemaal verlied op die stoere bink van je...
Stond ie daar echt zo: haaaai, wie ben jij? Wil jij mij aaien? Haha!

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, GoogleAdsense, MairiMacBran, MirjamRobin en 56 bezoekers