grappig

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
gillian

Berichten: 4412
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-01 23:57

komen we gisteren terug van concours, hebben we ff thee zitten drinken op stal rodenburgh.
kom ik er net achter dat we thee hebben zitten drinken met een olympische springamazone anneli drummond-hay!!!
die staat daar op stal met een aantal paarden.
moest ik gewoon ff kwijt hihi
toedeledoki
gillian
Afbeelding
Afbeelding
dit zijn een paar foto's van haar.
**5 miljoen jaar geleden sloeg een naamloze aap een andere aap met een scherpe steen de schedel in.
De mens was geboren.**

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: gillian op 2001-02-26 23:05 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: gillian op 2001-02-26 23:06 ]</font>


Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 03:30

Ook zoiets: Omdat ik verhuisd ben moest ik op zoek naar een andere springinstructeur. Aantal lessen van hem gehad en op een dag lees ik een paardenblad een stukkie over hem. Blijkt dat ie teambrons op de Olympische Spelen heeft behaald! Was wel al heel lang geleden (hij is nu 81). En ik hoorde van een springruiter dat hij lang niet iedereen aanneemt als leerling...AHHH. Tja, hij stond in het telefoonboek dus ik heb hem heel brutaal gebeld of ik on komen lessen, wist ik veel....

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 10:13

nog zoiets:hier bij mij in de buurt zitten veeeel paardenmensen.ik was op zoek naar werk op een stal en ben op een goede dag zomaar pardoes bij de stal van roelof bril binnen gelopen en heb hem mijn cv achtergelaten en gevraagd om werk!achteraf dacht ik echt:ahhhhhhhhhh wat heb ik nou weer gedaan!

soms is het beter om te zwijgen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Valentinotje en 104 bezoekers