Heel lief

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-01 08:01

Eergisteren was ik in de bak aan het rijden met 1 meisje op een pony die van iemand anders is. Haar vriendin stond aan de bakrand met mijn moeder te praten. Volgens mij waren ze allebei een jaar of 10/11. Toen ze klaar waren vroeg 1 van die meisjes aan mij of ik misschien een wortel had want die was ze vergeten. Ik had nog een doos paardesnoepjes in mijn zadelkast staan waar ik toch niks meer mee deed want Barbiano krijgt altijd gedroogde mais na het rijden, en die heb ik ze gegeven. Gisteren was ik Barbiano aan het poetsen kwam 1 van die meisjes eraan gelopen. Toen begon ze 'het is wel niet zoveel maar we wilden toch wat geven'. Ik dacht waar heeft ze het nu over, had ze een wortel en een appel bij voor Barbiano. Dit vond ik zo lief. Barbiano was natuurlijk ook heel blij lekker smikkelen. Heel lief dat je die leeftijd hebt en dan al aan zo iets denkt.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Lisette op 2001-07-18 09:02 ]</font>


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 08:09

ah lief hoor
maar dat zou ik ook doen vorig jaar en het jaar daarvoor (10/11) maar toch aardig hoor
ach ja wie geeft krijgt ook iets terug
of hoe ging dat zinnetje ook al weer?

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 14:29

Inderdaad heeeeel lief!
En er lopen er genoeg op de manege die zoiets niet doen, het heel normaal vinden.
Echt lief hoor, van dat meisje.
Ik heb ooit eens een meisje van 10 Pie laten uitstappen. Ik twijfelde eerst, hij was wat schrikkerig, maar ik had haar zien rijden en dacht dat ze het wel aan kon.
Een half jaar later, ik herkende haar nauwelijks, vroeg ze me hoe het met Pie was, dat hij er tegenwoordig zo mooi uit zag, en hoe het ging in de les met ons?
Al die belangstelling, ik antwoordde 'gewoon', en toen ze wegliep zei ik tegen mijn vriendin: "Waar ken ik die ook al weer van?" Ze vertelde dat het meisje Pie toen mocht uitstappen...
Balen dat ik een geheugenprobleem heb, want ze was zo aardig! Ik weet nu al niet meer hoe ze er uit zag, maar misschien als ik haar tegenkom... Ik vraag de hulp van mijn vriendin wel, grijnz.
Ja, hoe sommigen, jong of oud, zo lief kunnen reageren. Wat een mooie wereld he, die paardenwereld *LOL* !
Groetjes, Dorine.

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 15:52

Wat schattig van die kindjes. Was even vergeten dat er ook nog leuke zijn...

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 17:05

hihi ik ben ook een kind hoor (12, bijna 13) maar je hebt zeker ook op een manege van die arogante trutjes die het te min vinden om iets terug te doen ofzo
om het zo maar te zeggen

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 17:52

Nou....lees maar mijn bericht onder paardenpraat, dan weet je wel genoeg!

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 18:42

jaaa heb hem ook gelezen van dat je met je paard naar de manege kwam enzow.. en dat die trutjes zijden van wintec lekker sloeber enzo

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Azhari, Binau, FCSA, Jossie, lletam, MairiMacBran, Mark0919, N_B_N, SentiBot, sterregoud en 39 bezoekers