Voor de EERSTE keer naar buiten !!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Voor de EERSTE keer naar buiten !!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-03 19:15

ik en een vriendin van mij hebben een ponytje ingereden. Hij loopt ongeveer nu 2 weken in de lessen mee en doet alles
goed alleen de galop nog niet echt. Nu mijn vriendin zaterdag van ja wil jij hem een keer mee naar buiten nemen want dat
moet hij ook leren. Ik dacht eerst is dat wel een goed idee maar later zei ik ja doe ik wel. Nou vandaag dus voor het eerst
naar buiten geweest en het ging PERFECT. Hij is 1 keer opzei gesprongen voor zo'n groene bak meer niet. Hij dribbelede
wel heel veel maar niet op zo'n manier van ik wil harder. Hij liep rustig op mijn
tempo en deed alles kei goed. Het was wel met een les voor beginners dus deden we alleen stappen en soms draven.
De volgende keer dus met de galop proberen. hij deed het zo goed ik ben kei trots op hem. Vooral omdat hij nogal snel schrikt van dingen.. maar buiten helemaal niet zelfs niet van een vogel die vlak voor zijn voeten opvliegt.

tanja


angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 09:02

Echt super! Dat geeft je altijd zo'n goed gevoel he, zo'n jonge pony die buiten zo braaf is, terwijl hij normaal vrij veel schrikt Lachen.

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 16:53

ja dat geeft idd een fijn gevoel... vandaag ben ik weer naar buiten geweest alleen nu was het om te Huilen de heletijd er vandoor willen overal van schrikken en ook stijgeren. Dat was niet leuk maar ja er zijn ook minderleuke kanten in plaats van alleen leuke kanten. Volgende keer maar weer proberen en kijken hoe het dan gaat

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 17:04

Ik denk dat hij de 1e keer zoveel indrukken heeft gekregen dat hij geen tijd had om te schrikken. Nu weet ie een beetje wat hem te wachten staat en durft hij meer.
Wees maar voorbereid op meer van dit soort acties.

Ook bekend als Kim20!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 18:51

ja is wel zo maar gisteren waren we ook in een groep. En vandaag liep een vriendin met halsterouw mee dus ik denk ook dat het veel daarmee te maken heeft

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: hoogendroog, Rodevlinder, Tomboy0 en 35 bezoekers