gezien: paardenoutlet

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 21:51

Tessebes schreef:
Volgens mij kopen ze idd restpartijen op.

Klopt, hebben bij ons in de winkel ook het een het ander op gekocht.

Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 09:34

Klinkt interessant. Met een nieuwe pony op komst zal ik wel wat nodig hebben denk ik. Aan de andere kant. Mijn rekenign is nu geplunderd. Ik kan niks meer uitgeven. Krijg het heen en weer toch.

UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 10:44

Het viel een beetje tegen. Ze had nog niet zo veel. Deze week krijgt ze denkens binnen. Heb haar telefoonnummer, dna kan ik bellen. Hou jullie op de hoogte!

Ze had nu vnl. schoenen en van de suede laarzen met vetertjes en wedstrijdblouses.

shemar
Berichten: 1428
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 01:32

nieuwe voorraad! ze adverteren nu ook met zadels etc op marktplaats dus de dekens zullen ondertussen ook wel binnen zijn.

Ga morgen kijken denk ik

namour
Berichten: 20
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 09:32

weet iemand of het 2e hands is of nieuw

Outlet
Berichten: 2
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Landsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 14:48

Hallo,

Misschien kan ik het een en ander ophelderen omtrent de RUITERSPORT OUTLET.

ER is uiteraard niets "vaags" aan. We zijn gewoon een ruitersportzaak met als 1e doelstelling een webshop. www.ruitersportoutlet.nl om precies te zijn.
Daarom zijn wij ook maar slechts 2 dagen open. Alles gebeurd via de webshop.
Dat we op een bedrijventerrein zitten is ook niet vreemd. De bedrijventerreinen in landsmeer zien er nl niet als dusdanig uit. Het is hier gewoon lekker ruim, voldoende gratis parkeergelegenheid en lekker landelijk!

Troep? Absoluut niet! Wij verkopen alle topmerken en 1e keus artikelen voor een lagere prijs. Uiteraard alles nieuw.

Dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

Kom gewoon eens langs of kijk op de website! OK dan!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 14:54

Het enige vage is dat de foto's die op de site staan letterlijk uit de Horselover-catalogus zijn overgenomen. Ik twijfel dan of het wel precies dezelfde is of dat je het thuis gestuurd krijgt en het blijkt nét iets anders te zijn.

Outlet
Berichten: 2
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Landsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 15:00

Hoi,

Ten eerste zijn dat maar enkele artikelen en ten tweede is dat omdat het de artikelelen zijn welke horselover op dat moment ook in zijn assortiment heeft. Er zijn mensen die graag herkenning zien omdat juist dat hun weer vertrouwen geeft.

Maar speciaal voor jou zullen we voortaan enkelt maar eigen foto's op de site plaatsen zoals alle overige.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 15:11

Outlet schreef:
Maar speciaal voor jou zullen we voortaan enkelt maar eigen foto's op de site plaatsen zoals alle overige.


Speciaal voor mij? Wauw... dat vind ik wel tof! OK dan!

Maar ik neem aan dat je snapt wat ik bedoel? Niet dat ik jullie niet vertrouw of zo, maar het zet mij gewoon aan het denken. Het bestellen via internet is nog niet zo ingeburgerd, het is allemaal nog een beetje "eng".

Je ziet trouwens bij bv. www.thegallop.nl dat je boven de 50 euro geen verzendkosten hoeft te betalen, dat vind ik wel een aardige regeling en iets wat je over de streep trekt om meer te bestellen.