ZE LIEPEN ZOMAAR OVER DE STRAAT!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

ZE LIEPEN ZOMAAR OVER DE STRAAT!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-03 19:45

Waarom maak ik nou altijd van die gekke dingen mee Verward
We kwamen terug gereden van een verjaardag. En we komen langs een stal gereden waar mijn vorige verzorg beesten stonden (een oud welshje, super goed dressuur kwpn-er en een friese merrie van 3 jaar) Staan die sukkel midden op de weg. (alleen de fries niet) Ze waren ontsnapt en niemand was thuis. Dus wij zijn gestopt en er naar toe gelopen. aan halster gepakt, hek open gemouvreerd en terug gezet in hun wei. (een klote afrastering) maar goed, nou staan ze dus weer gewoon terug in de wei, maar waar die fries is? ik weet het niet. Er viel niet mee te handelen misschien is ze in de tussen tijd dat ik er niet meer ben geweest verkocht.
Maar okey, ik heb ze dus terug gezet in de wei. Wat bleek nou, ik ben gaan kijken hoe ze zijn weg gekomen: Door het tuintje van oma (die daar woont) want het is op een groot stuk grond van een bedrijfje waar het huisje van oma van die mensen woont.(waar een mega hek omheen staat) Ze hebben dus de stroomsnoer van hun hek open gekregen en zijn via het tuintje van die oma ontsnapt en stonden lekker midden op de weg een beetje rond te kijken. Verward
maar ze staan nu wel weer terug. Nou moet ik het alleen nog even gaan melden aan die mensen. En waar die fries is? moet ik nog even vragen of die verkocht is, anders loopt die nog ergens rond! Verward

kuzz, Mireille

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 00:52

nog maar goed dat jij langskwam en hem terug in de wie hebt gezet
en wat is er nu met de Fries is hij verkocht of niet??

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-03 13:59

Ik ben er vandaag even langs geweest om het te melden, ze hadden al zo iets in de gaten gehad want de omheining was echt ontzettend toegetakeld en was vanmorge al gerepareerd Lachen

De friese merrie is verkocht, dus die loopt nergens meer rond Lachen
kan ik weer met een gelukkig hart rond lopen.

Groetjes,
Mireille

Saltow

Berichten: 1117
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Ninove-City (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 14:23


gelukkig maar...

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 15:20

nou dan hebben die mensen even mazel

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 15:22

Gemouvreerd???? Haha!
]
Fijn dat alles goed is afgelopen. Zou me ook doodgeschrokken zijn hoor.