Voltige

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caro

Berichten: 668
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-01 16:56

Ben ff benieuwd of er hier nog meer mensen zijn die voltigeren.
Ik zelf voltigeer al weer heel wat jaartjes bij de Zilfia's Hoeve in Houten, ben nieuwsgierig of ik de enige ben op Bokt... Knipoog

Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 17:08

Vroeger (ahum) heb ik het wel veel gedaan. Vond het altijd hartstikke leuk, alleen denk ik niet dat ik het nu nog zou kunnen. Niet meer lenig genoeg Haha! Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 17:42

Hee Caro, train jij toevallig op maandagavond? Ik ben er zelf altijd op dinsdag, heel soms op maandag (zoals gisteren) en dan zie ik achterin de bak steeds een voltigegroep trainen. Volgens mij moet je daar een enorm goed evenwichtsgevoel voor hebben. Ik doe het je in ieder geval niet na, op een galopperend paard blijven staan terwijl je ook nog een paar mensen vast hebt. Wat is dat hele kleine meisje trouwens lief!

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 17:59

Ik heb voor Pony Express gevoltigeerd! Tjonge jonge, dat valt nog niet mee!! Ik was helemaal stuk en bont en blauw en had ongelofelijke spierpijn, maar ik vond het erg leuk en had heel wat respect voor de meiden die het deden. Aanstaande zondag middag kan je mijn kunsten op tv zien! hahaha.

Caro

Berichten: 668
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-01 18:25

Nee op maandagavond trainen de solo's. Ik ben sinds kort ook solo gaan trainen, maar doe dit op vrijdagavond Verward (als Prisca springles heeft). Dan traint ook het huidige wedstrijdteamp(je) van de ZH. De oude wedstrijdgroep is uit elkaar vanwege de leeftijd. Ik ben nu ook 19 en mag niet meer in de hoge klassen starten op de Levade Frusty . Dus dan maar solo (en natuurlijk in het demonstratieteam).

Oh ja dat kleine meisje doet volgens mij normaal gesproken niet mee op maandag. Nu waarschijnlijk een extra training voor volgende week woensdag. Ze gaat ook mee. Je kan haar namelijk makkelijk optillen enz.

Het is gewoon heel gaaf om te doen *LOL* . Volgende week woensdag geven we een demonstratie in Duindigt bij de renbaan (Paard van het jaar Party!! o.i.d.)


_________________
Breek de dag, tik een eitje

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Caro op 2001-07-10 18:28 ]</font>