Orbaldo als Rodeopaard!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Orbaldo als Rodeopaard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-03 18:09

Gister kon Jos weer helpen dus wilde ik weer even op Orbaldo rijden.
Dinsdag heb ik er voor het laatst opgezetenen heb ik zelfs een half rondje losgestapt! en verder heb ik 'm gelongeerd dus gister er weerop nadat ik 'm los had geloneerd.
Jos stuurde 'm naar buiten aan de longe en nog geen half volte-tje verder ontplofte hij zomaar ineens.
Ik kon alleen maar bedenken dat ik zijn kop zo hoog mogelijk moest houden maar dat lukte amper als een echt rodeopaard met 4 benen van de grond de rug bol en bokken maar.
Wonder boven wonder bleef ik zitten geen idee hoe.Maar ik bleef zitten.
Heel even had hij een aarzeling en het volgende moment ging hij rechtomhoog en dan echt recht overeind.Ik stond er nml ineens achter op mij voeten met de teugels nog vast.Gelukkig is hij wel zo braaf dat hij niet sloeg want ik stond dus ineens op de hoefslag tussen de bakrand en zijn kont Verward

Hij heeft meteen onwijs op zijn donder gehad en daarna heb ik 'm rondgejaagd aan de longe tot hij dood moe was.
daarna ben ik er weer opgegaan en wonder boven wonder hij was zo mak als een lammetje Koe
Met mij erop heeft hij nog flink moeten draven en daarna heb ik 'm uitgestapt en waren we weer vriendjes Lovers Slijmen dat ie daarna deed! was wel heel grappig om te zien hij kroop zowat bij jos op schoot!

Ik heb nog steeds geen idee waarom hij ineens ontplofte terwijl hij zo vreselijk braaf was maarja het zijn jonge paarden en aangezien ik toen lodewijk jong was daar wel flink hard afgeklapt ben,was ie eigenlijk nog hardstikke braaf.
ben benieuwd hoe hij morgen is,Ik hoop voor hem dat hij minder spierpijn heeft dan ik heb!

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 18:16

Haha kim had het wel willen zien, maar gelukkig is alles goed afgelopen (behalve je spierpijn dan)

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 18:39

Nimber schreef:
Heel even had hij een aarzeling en het volgende moment ging hij rechtomhoog en dan echt recht overeind.Ik stond er nml ineens achter op mij voeten met de teugels nog vast.

Haha!
Dit is heeeel herkenbaar,
Ozep doet dat ook en het gaat zo ongelooflijk snel!

Hopenlijk was dit de eerste en laatste keer dat hij zulke geintjes heeft geflikt, het lijkt erop dat het iig wel indruk heeft gemaakt.

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 18:45

jeempie heb je niet stieken lijm aan je zadel geplakt Haha!
goed hoor.

Early
Berichten: 26
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 19:36

He wat lees ik nou ik had het nog niet gehoord.
Was Henk er ook bij???
Ik ben benieuwd hoe het verder is gegaan.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 19:37

Goed, man dat je bent blijven zitten. Ik heb het met Julius ook eens meegemaakt. Ik ben toen ook blijven zitten terwijl het tch zo'n 20 minuten duurde. Iedereen stond te kijken langs de bak hihi. En mijn instructrice was ineens heel snel beneden om me te helpen. Lief hoor.

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 19:49

Sjuimpje"]
[quote="Nimber schreef:
Heel even had hij een aarzeling en het volgende moment ging hij rechtomhoog en dan echt recht overeind.Ik stond er nml ineens achter op mij voeten met de teugels nog vast.

Haha!
Dit is heeeel herkenbaar,
Ozep doet dat ook en het gaat zo ongelooflijk snel!

Hopenlijk was dit de eerste en laatste keer dat hij zulke geintjes heeft geflikt, het lijkt erop dat het iig wel indruk heeft gemaakt.
[/quote]

Ik zat laatst achter het zadel, gelukkig gleed ik niet verder, maar idd, het gaat zo snel, dat het niet doorhebt....

Ik hoop ook dat ie er van heeft geleerd, want het blijft link.....

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 19:54

Jong paard, mooi weer en de lente in de bol. Ik hoop dat hij dat in ieder geval nooit meer doet..., het eert hem dat hij even aarzelde....

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 21:13

Jeetje Kim, lekker paard zeg . Hopen dat ie dat geintje nu afgeleerd heeft, want je kunt het eigenlijk niet hebben. Stel dat er volgende keer echt iets gebeurd.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 22:41

Haha! Sja.... het kon natuurlijk niet goed blijven gaan he? *LOL*
Wat een heerlijk paard, vooral dat ie daarna gewoon weer lief en braaf was
Hopen dat het een eenmalige actie was!

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 23:45

Het is te hopen dat dit zijn enige uitspatting was Lachen

Raar effect is dat als je opeens op de grond staat (heb ik ook wel eens mogen meemaken).

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 08:35

Haha typisch jogen paarden dit! Knap hoor dat je bleef zitten! Echt goed :f

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 08:55

Wanneer ga je er weer op Kim?? Meld dat ff, want dan neem ik de popcorn mee, een fles coooooolaaaaa en een lui stoel en dan ga ik even net doen alsof ik werkelijk bij een Amerikaanse rodeo ben en ga van de actie genieten Knipoog

Wat een actie zeg!! Haha!

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 11:10

Ahhh en dat was dan je lieve haarbal Haha!
Ik hoop dat ie zich vootraan beter gedraagt...

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 20:45

Jeetje kim pas je wel een beetje op??????

Enuuh maarten als jij een belletje krijgt en gaat wil ik best mee hoor Haha!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-03 12:48

Maarten je bent welkom hoor de buitenbak in bathmen is af en vandaag zijn ze met een stel de boxen in elkaar ana het zetten.
Nog 2 weekjes dan mag je daar op een bankje in het zonnetje zitten samen met susan Knipoog