het word weer zomer

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Eliana

Berichten: 5447
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

het word weer zomer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-03 22:06

maandag hadt ik les op de manege ik reed op bliksem . hij is over het algemeen al vrij snel maar de deuren stonden open dus hij hoorde ook nog eens allemaal geluiden van buiten. nou jah een heel uur lang was die deur en de geluiden die van buiten vandaag kwamen natuurlijk heel eng . toen gingen we nog een spelltje doen ook. nou ja het was bij mij alleen maar steigeren oren plat in de nek bit tussen de kiezen nemen en crossen maar Verward . en je kon hem echt niet terug nemen dus ik heb hem gelukkig op een volte kunnen krijgen. daarna was hij wat liever en liep wel aan de teugel maar bleef wel heel hard lopen tkan nog leuk worden al gaan we over een paar weken in de buitenbak rijden. dan ga ik geloof ik vliegles krijgen . maar ach tog vind ik bliksem nog steeds de leukste pony die er op de manege staan Lovers

Shetland bokker #7


Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 13:18

Bliksem zal wel de lente kriebels hebben gehad zeker Knipoog
Bij ons op de manege doen de meeste paardjes ook een beetje gek Lachen

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 16:10

Heb alleen vanachter het glas van mijn flat naar het mooie zomerweer mogen kijken........ Huilen Maar het ziet er inderdaad naar uit dat ik heel binnenkort weer mijn koffer met zomerkleding moet gaan uitpakken

De paardjes zijn ook al helemaal op de zomertoer, lekker bokken en flink verharen geeft toch aan dat het eerdaags weer lekker warm gaat worden


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers