Ik kwam vanmorgen op stal en onder het poetsen besloot ik dat ik dex best een dagje vrij kon geven en heb hem op de wei gegooid. Daarna ben ik begonnen met het mesten van de stal en toen ik daar mee bezig was zag ik dat er wel erg veel spinnenwebben in de stal hingen. Die heb ik dus meteen even verwijderd en toen ik daarmee bezig was, zag ik de eerste (jawel) vliegen rondvliegen (het begin van een jeukende periode is aangebroken). Ik herinnerde me dat in de kast nog wat ontsmettingsspulstond en toen heb ik gelijk maar even de stal uitgeschrobt en antivlieg (stalspray) in de hoeken gespoten. Ook de deur en de voerbak waren opeens wel errug vies en die heb ik ook nog maar even onderhanden genomen. Ik bedoel als je dan toch bezig bent, dan kun je net zo goed nog even door gaan. En dat heb ik ook gedaan, daarna heb ik zelfs mijn kast opgeruimd. Wat heb ik een hoop bandages zeg. Heb serieus overwogen om er een aantal te verkopen, maar ik kan het toch niet over mijn hart verkrijgen

Kortom: Ik heb een schone stal (nu maar hopen dat dex dat ook even zo houdt

Zijn er nog meer mensen die al grote schoonmaak hebben gehouden, of ben ik de enige hyperactieve