Pion zijn broertje geboren!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 10:16

Jeetje... heel veel sterkte voor het kleine ventje....
Ik duim!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 10:31

Dat is zeker goed nieuws! Wannabet gaat het zeker redden! Wedde van wel! Haha!

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 12:34

Hee, wat een goed nieuws, ik hoop dat hij dit doorzet en dat het maar een mooie grote gezonde jongen mag worden Haha!.

Wannabet, klinkt toch leuker dan Weddendat??? Hij gaat het waarmaken, let maar op!!! Leuke woordspeling ook met je eigennaam Knipoog.

Saampjes jarig op dezelfde dag, wat wil je nu nog meer????

(let op mijn woorden)

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 13:00

Hey Annebethje, nog een kleine update van vanmiddag. Hij drinkt echt als een gek. Heel gulzig. Als hij het mocht zou hij zo twee flessen achter elkaar opdrinken. Jammer dat ie maar 150 ml mag Lachen Ook zijn rechter oog is nu open. En hij loopt al hele rondjes om zijn moeder heen! (als je hem dan eerst hebt helpen opstaan) Dus tot nu aan toe boekt ie nog vooruitgang! Gelukkig maar. Tot vanavond. xxx Saar

geen

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 13:07

Nou met zo'n naam zou je er haast om wedden dat hij het wel gaat halen dankzij jullie steun!
Super dat er 5 mensen zich voor hem inzetten.
Ik duim mee hoor!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 13:08

erg goed teken dat hij zo graag wil drinken. het is dus wel een vechtertje. dus wees positief. zolang hij drink heeft hij zin en gaat het goed.
sterkte.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

chex

Berichten: 409
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 15:00

Gelukkig gaat het goed nu. Gefeliciteerd! En succes met de verdere zorg. Probeer er ook maar zo veel mogelijk van te genieten. Knipoog

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 15:03

Wat goed dat het beter gaat met hem, ik hou dit topic in de gaten.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 19:12

Net heb ik hem weer meerdere keren de fles gegeven, en inderdaad vind ie een fles veel te weinig, maar ja te veel mag niet. Inmiddels geven we hem ook druivesuiker bij, op aanraden van de veearts. Ook heeft hij de uitgang al gevonden, als hij op zijn wankele beentjes staat, wandelt/sloft hij vrolijk direct naar de deur. Ook mensen zijn errug leuk.

Baasje word maar wat verwend met allemaal van die vrouwen om hem heen, maar hij lijkt er bijzonder van te genieten. In tegenstelling tot zijn moeder, die zou ons het liefst per direct de stal uit meppen!
Vannacht ga ik de nachtdienst doen. Hoop dat het morgen nog beter gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 20:51

Heb je de thermoskannen koffie bij de hand? Lachen
Succes ermee en hou ons op de hoogte

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 22:00

Geweldig dat ie het zo goed doet......maar accepteerd zijn moeder hem wel volledig? Mag hij niet bij haar drinken???? Als een veulen toch smacht naar meer melk, kun je de hoeveelheid toch langzaam gaan opvoeren? Bij zijn moeder zou dat ook vanzelf gaan, als een veulen 'meer' vraagt, gaat een merrie in no time meer melk produceren.....

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 22:52

Jeetje zeg, wat een acties!
geweldig dat het zo goed gaat,
maar dat kan bijna niet anders, met 6 moeders!

The universe is a big place. But it's okay - you'll grow into it.
-Carl Munson-

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 08:40

gelukkig dat hij vooruit gaat, ik zal meeduimen.

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 11:53

Heey ik ben blij dat het al wat beter gaat. Vannacht hebben wij ook een "zware" bevalling gehad. Alleen niet van een paard. Het is ons eerste kalfje van dit jaar wat nu ook aan de fles moet.
Veel succes ermee. Enne al dat werk loont de moeite! En met zoveel hulp en steun haalt ie het vast en zeker!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 20:50

Update.......................

Vandaag gaat het weer beter!! Hij wandelt al hele stukken door zijn enorme box heen, met Ma achter zich aan. HIj is druk op zoek naar de uier maar mist de afslag wat vaak. Het opstaan lukt nog niet, maar ik begin hem ervan te verdenken dat hij het veel makkelijker vind als ik hem optil en op zijn beentjes zet. Zodra ik binnenkom, gaat het koppie omhoog, sparteld dan wat, en kijk me aan zo van. Lukt niet hoor!! Schijnheilig Je moet me helpen!! Haha! Daarna doet hij zijn rondtje achter me aan, achter hem komt zijn moeder dan weer. En vervolgens na een paar rondjes door de toch wel vrij grote box, ploft ie neer om maar weer een tukkie te gaan doen.

De veearts is ook nog even geweest, en die zei alleen maar, je krijgt eer van je werk, echt waar!!

We beginnen behoorljk veel hoop te krijgen dat hij het toch gaat redden! Wat opzich natuurlijk best een wondertje is.

Jillie heeft fotos gemaakt en zou ze inscannen, zodra dat gelukt is.......zet ik ze op bokt. Zijn koppie heeft hij in ieder geval van zijn vader.

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 23:08

Dat klinkt allemaal echt heel hoopvol! Ik hoop dat hij het zo goed blijft doen, maar zoals je zelf ook al had gezegd, het is een vechtertje!
Die gaat het echt wel redden!

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 23:47

Pfoe, klinkt wel een stuk geruster. Ik ga nog even hoopvol door met duimpjes draaien Lachen

*duim*duim*duim* Knipoog

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 01:33

Nu durf ik de weddenschap wel aan hoor Knipoog...

So far so good, als hij net zo'n volhouder is als jij, dan redt hij het wel.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 08:25

ik hoop de foto's snel te zien en zo te horen heeft hij een karakter dat goed bij de jouwe past Tong uitsteken wannabet? *LOL*

Amor Vincit Omnia

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 11:34

Hey, ik had al zoiets gehoord, weten jullie inmiddels al wat het is?
Gelukkig gaat het alweer beter!

Sterkte nog!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 12:49

Eigenlijk boft ie maar; twee moeders en zoveel aandacht Knipoog
Goed bericht Pipo! Keep up the good work!
Enne, met die wallen onder je ogen komt het ook wel weer goed! Lachen

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 12:30

Gefeliciteerd!! Hopen maar dat ie het redt!!
Jullie dekken veel he met Jetset? Er komen iig fijne poaarden van!!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 12:56

Wat goed...!!
Hoe staat het nu met hem.. 2 daagjes later..

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 13:15

Heel goed, heb net mijn laatste zware nacht achter de rug. Want meneer kan zelf opstaan, dus ook zelf drinken. Hij neemt ons graag in de maling door moelijk te gaan spartelen, en heel zoet te kijken, zodat we hem alsnog optillen, maar gisteren kwamen we laat op stal en hij lag, ik ging de fles warm maken. Kom ik terug staat ie Haha! Het boefje.

De veearts was ook zeer tevreden over de gang van zaken, ook hij denkt dat hij het gaat halen.

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 14:54

ben blij dat het zo goed gaat!!
gelukkig maar. HOpelijk kan ie straks bij moeders gaan drinken.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Besje, Dartel, Frieke84, Googlebot, Hobbyhorse, josien_m_, Loretta, Mark0919, sterregoud, Xyris en 44 bezoekers