Jesan d'Almere aka Revanza :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Jesan d'Almere aka Revanza :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-03 18:31

Afgelopen woensdag ging ik Revanza longeren. Toen ik van het bouwterrein afkwam gelopen kwam er een man aanzetten die 'Jesan d'Almere' riep. Ik dacht dat het weer zo'n gek ofzo was en liep door. Mijn vader ging wel naar hem toe en vroeg wat hij nou net riep. Hij herhaalde het en toen vroeg mijn vader wat het was. Hij zei dat hij mijn Dravertje herkende en dat ze Jesan d'Almere heet. Hij kon ook vertellen dat ze een jaar op Duindigt heeft gestaan, een jaar door Hugo Langeweg is getraint en dat ze best wel bekend was.
Haar fokker zou meneer A. de Boer zijn uit Almere, vandaar dat hij zijn 'fokproducten' die achternaam geeft. Omdat haar naam met een J begint zou ze 11 jaar zijn, 3 jaar jonger dan we dachten! Hij noemde haar ook aftands, tja, dat kan je ook wel zien he. Ik ben meteen in de databases gaan zoeken, maar kon geen Jesan vinden, wel een Juliet d'Almere, een Jasmine d'Almere, een Jeanine d'Almere en een Justine d'Almere. Ik heb het denk ik verkeerd verstaan, hij sprak heel binnensmonds, en mijn oren horen ook niet de volle 100%.
Hij had haar ook in Draversboeken staan, hij zou haar voor mij gaan opzoeken inclusief al haar behaalde prijzen.
Weet iemand trouwens het adres van de fokker? Ik zou hem graag nl. even bellen of een brief sturen.

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill


WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 18:38

Kan de naam ook niet vinden... Wel grappig, d'Almere is best een bekende naam in de drafsport. Heb je al in het telefoonboek gekeken voor het adres (of www.telefoongids.nl)?
Als je weet wie het precies is laat ik mijn mams wel even wat opzoeken wat ze heeft gedaan enzo. Haha!

Leuk hoor!!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-03 18:52

wkoekoek schreef:
Kan de naam ook niet vinden... Wel grappig, d'Almere is best een bekende naam in de drafsport. Heb je al in het telefoonboek gekeken voor het adres (of www.telefoongids.nl)?
Als je weet wie het precies is laat ik mijn mams wel even wat opzoeken wat ze heeft gedaan enzo. Haha!

Leuk hoor!!


Ja maar er zijn meer A de Boer'en in Almere .

Mag ik trouwens vragen waar jij hebt gekeken? Ik zoek nl. allemaal databases Haha!

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 18:57


chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 19:00

Als je kijkt naar wat voor adressen het zijn. Kan ik wel kijken waar dat ongeveer ligt. Woon in Almere snappie.

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 23:59

Echt hartstikke leuk dat je nu wat meer van dr weet!!

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

prompter

Berichten: 11041
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 10:37

Je kan bij de NDR het adres van de fokker vragen, maar er staat me iets bij dat hij is overleden (maar dat kan ik ook helemaal mis hebben).

Jasmine en Jeanine (die namen lijken nog het meest) zijn allebei nooit in de baan verschenen voor zover ik weet, de andere twee wel. Maar vertrouw hier niet 100% op Ilse, dravers lijken heel erg op elkaar en deze meneer kan zich ook vergissen met herkennen. Wanneer de dierenarts je paard 14 schat is het vreemd dat ze dan 3 jaar jonger blijkt te zijn. Ik hoop voor je dat je met oude foto's (misschien van de fokker of zijn familie) wat wijzer wordt. Succes!

Extremely rare and Beyond Compare


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, Articuno, Dartel, herr_balou, jaap_2005, meggiemeg, mvdende, MyWishMax, Niwla, Poosje81, StonedRomy, SylS, Tieme, vordur, XladyX en 95 bezoekers