grappig!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

grappig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-03 17:15

Okee, hier komt echt een heel stom verhaal: Stella (clydesdale, grote hoeven) moest nodig naar de smid, en omdat mijn eigen smid tijdelijk niet werkt moest ik even een andere smid. De smid die altijd bij ons op stal komt leek mij de makkelijkste optie. Ik had tot nu toe echt alleen maar hele goede verhalen over hem gehoord, dus ik dacht: bellen die vent!

Afspraak gemaakt en hij zou Stella wel eens eventjes komen bekappen en beslaan. Dus ik Stella uit de wei gehaald enzo, smid pakt de hoef op en zijn mond valt open van verbazing! Hij wist niet wat hij zag! Zo'n grote hoef had hij echt nog nooit gezien! Ijzers maat 7? Nee, die had hij niet!

Na even gepraat te hebben, hebben we besloten dat hij dan ook maar niet zou bekappen, omdat hij de ijzers er dan niet onder terug kon zetten.
Toen ik hem vertelde dat Daphne een paardje heeft (of had) staan met maatje 10 begon hij te lachen "Haha, die passen niet eens in mijn oven!"

Ik heb nu besloten maar niet verder te zoeken en even op mijn eigen smid te wachten!
Groetjes Betty!


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 17:21

hihi dat was wel even lachen idd *LOL* *LOL* Maar wel zonde dat Stel nu nog even moet met dr ijzers... Nouja dat overleeft ze ook wel weer Lachen
Muts Haha!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 17:23

Komisch he ? Haha!

Afgelopen vrijdag heeft Ric maatje 10 bij Duncan eronder geslagen, paste toch net mooier als maat 9. Dus eigenlijk heeft Stella nog best wel beschaafde voetjes Knipoog . Waarschijnlijk keek die smid net zo verbaasd naar Stella's voeten als ik naar een ijzer van een Shetlander Haha! .

Ric tijdelijk niet aan het werk ? Hoe lang is tijdelijk ? Heb over twee weken weer een afspraak met hem.

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Balou_k, criollo_yess, FCSA, Googlebot, MissWeenie, StalNollie, Telpeva, Vagabondo en 80 bezoekers