Uitgedaagd

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-01 07:55

Barbiano's trucendoos is oneindig Extreme duivel Dus nu springt hij elke keer verkeerd aan in zijn rechtergalop. Hij wordt al pissig als ik doorzit en mijn been verder naar achteren leg dus had mijn instructrice gezegd dat ik hem maar moest uitdagen. Nou gedaan dus gisteren. De eerste keer sprong hij weer verkeerd aan maar voor de rest deed hij het goed. Ik heb hem ontzettend met mijn stem beloond. Gisteren ook weer geoefend met het wijken. Als hij voor mijn rechterbeen moet wijken gaat hij dus ook dribbelen. Dus 2 passen wijken een paar passen rechtdoor etc. Dus ik wend weer af bij C en meneer doet gewoon net alsof hij niks begrijpt en gaat spontaan wijken naar links. Ja hallo dus ik hem een paar keer een flinke schop gegeven. Toen ik weer afwende was hij opeens poepiebraaf Schijnheilig en dribbelde niet eens tijdens het wijken. Wat een draakje maar wel een superpoepie. Vanavond weer les met 30 graden pfffffff ik hoop dat het flink waait.


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 08:32

Hijg puf...Ik heb gister ook gereden in die hitte, jasses, ik dreef gewoon van mijn paard af... Haha! Echt niet het lekkerste om te doen! Maar goed, les ging wel redelijk, ik mag niet klagen. Dusse...we gaan niet klagen over het weer, hier hebben we lang op gewacht en het wachten is beloond!!! Alleen vind ik 's avonds om half tien een lekkere tijd om te rijden. EN IK VERVLOEK DIE DAZEN!!! Word er helemaal bezopen eh...wat zeg ik nou??? Volgens mij heb ik een zonnesteek... ik bedoel stapelgek van! Die bedoelde ik eigenlijk... ik ben echt niet helemaal helder vandaag!!! Sorrie! Ik ga stoppen met mijn poging hier nog wat nuttigs van te maken! Dag! Ilona

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 09:37

puf puf in de les is het altijd al zweten en vandaag helemaal.nou succes,enne daag hem maar weereens uit!is het spelletje gauw afgelopen......

soms is het beter om te zwijgen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 25 bezoekers