Daar smelt je toch helemaal van?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Daar smelt je toch helemaal van?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-03 20:55

Ik had gehoord dat Dien koliek had ([VvdD] Toeval heeft vandaag mijn paard gered en m'n vader wou me wel van stage halen omdat hij op de zaak nouwelijks wat te doen had. Ik ging zo snel mogelijk naar stal toen ik thuis was want ik wou erg graag weten hoe het met Dien was. Ze stond er al een stuk beter bij dan eerder vandaag.
Tamara wou haar een stukje laten lopen en ik moest Dennis nog van het land halen want hij was daar moederziel alleen. Tamara had Dien en Dennis nl van het land gehaalt en Dien weer mee naar huis genomen en Den laten staan. Halverwege was Tamara met Dien blijven wachten en ik liep verder om Den te halen.
Bij het land aangekomen riep ik hem, hij keek eventjes om vervolgens luid hinnekend aan te komen galoperen Lovers . Gewoon zo verschrikkelijk lief! Gister kreeg ik ook al zo'n begroeting van Den en Dien samen Lovers .

Ik is echt weer helemaal Lovers met Den. Dit soort momenten zijn nog mooier dan bijvoorbeeld de keuring. Hier smelt ik echt van.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, DemiSisa, StefanieT en 47 bezoekers