naar equitana geweest!!!!!!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 19:42

Twee jaar terug kon je wel pinnen, dus ik denk nu ook wel.
Maar trek er wel 30 tot 45 minuten voor uit, de rij was toen erg lang!


Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-03 20:36

op pinnen heb ik niet echt gelet. bij sommigen in ieder geval niet, of bedoel je gewoon uit de muur?
Wij hadden ook wel veel geld mee, maar niet alles in een portemonaie, en gewoon in een binnenjaszak.
Wij waren ook bij Nijland, nederlandse stand die op bijna elke beurs is te vinden (hier met twee stands), voor een dekje aan het kijken en toen draaide hij zich even om, en dat was voor iemand al genoeg tijd om een dekje te jatten.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 20:51

curly2day schreef:
Twee jaar terug kon je wel pinnen, dus ik denk nu ook wel.
Maar trek er wel 30 tot 45 minuten voor uit, de rij was toen erg lang!


Volgens mij niet.. Ik was met bubbles en die heeft niet kunnen pinnen, omdat we geen automaat hebben gezien. We hebben er verder ook niet actief naar gezocht, maar je zou toch denken dat je zo'n pinautomaat wel tegen zou komen... maar ik heb niets gezien
Bij bepaalde stands kan je wel met pinpas betalen, maar ik weet niet hoe dat allemaal met buitenlandse pinpas zit. Bovendien zijn dat echt maar een paar stands en dan heb je ook niet veel keus meer waar je welk artikel wilt gaan kopen....

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 21:40

ben ook geweest (afgelopen zondag)
erg leuk allemaal , maar veel dingen zijn er wel erg aan de prijs
ik had in ieder geval niets te klegen ik heb namelijk eindelijk zwarte suede chaps kunnen scoren(die passen) voor 60 euro, dus ik is happy

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 21:46

Je moet inderdaad goed de prijzen vergelijken bij de verschillende kraampjes, want ik heb een soft halstertouw gekocht en die was bij veel kraampjes tussen de zes en de acht euro en net toen ik de beurs verliet ontdekte ik hem ineens voor vier euro!!!!

Maar ja, ik ga woensdag weer, dus ik kan over sommige dingen even nadenken voor ik tot aankoop overga (oa het boek van Monty Roberts, dan kan ik meteen een handtekening scoren). Ik vond Monty op zich wel interessant (zijn theorie dan), maar hij blaast alles wel erg op en het paard dat zo ontzettend bang voor mensen moest zijn, liep supernetjes naast zijn baasje de roundpenn in Verward Vaag
Maar dat trailerverhaal werkt wel echt. Ik ben gewoon benieuwd wat de denkwijze en theorie van die man is, maar aan de andere kant: omgerekend is het boek wel weer dik 65 gulden!!
Dat is trouwens nog niets vergeleken met het Monty Roberts halster wat hij voor 55 euro (meer dan 110 gulden, mensen!) verkocht

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-03 18:57

gera schreef:
Je moet inderdaad goed de prijzen vergelijken bij de verschillende kraampjes, want ik heb een soft halstertouw gekocht en die was bij veel kraampjes tussen de zes en de acht euro en net toen ik de beurs verliet ontdekte ik hem ineens voor vier euro!!!!

Maar ja, ik ga woensdag weer, dus ik kan over sommige dingen even nadenken voor ik tot aankoop overga (oa het boek van Monty Roberts, dan kan ik meteen een handtekening scoren). Ik vond Monty op zich wel interessant (zijn theorie dan), maar hij blaast alles wel erg op en het paard dat zo ontzettend bang voor mensen moest zijn, liep supernetjes naast zijn baasje de roundpenn in Verward Vaag
Maar dat trailerverhaal werkt wel echt. Ik ben gewoon benieuwd wat de denkwijze en theorie van die man is, maar aan de andere kant: omgerekend is het boek wel weer dik 65 gulden!!
Dat is trouwens nog niets vergeleken met het Monty Roberts halster wat hij voor 55 euro (meer dan 110 gulden, mensen!) verkocht

dat vind ik ook met die monty roberts, maar om goed te vergelijken kun je ook de divozagids meenemen, hebben wij ook gedaan.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 19:01

Carolien007"]
[quote="gera schreef:
...

dat vind ik ook met die monty roberts, maar om goed te vergelijken kun je ook de divozagids meenemen, hebben wij ook gedaan.
[/quote]
Heb ik ook gedaan, ja! Dat is wel handig. Je komt namelijk altijd wel dingen tegen waar je in de eerste plaats niet voor gekomen bent en waar je dus ook de standaardprijzen niet echt van kent, maar waar je verder wel geinteresseerd in bent. Dan heb je eigenlijk de neiging om het produkt te kopen, alleen maar omdat 'je toch op equitana bent en je toch wel wat wilt kopen', maar het is wel slim om even de prijs te vergelijken. Een voorbeeld: Ik was wel geinteresseerd in de western Professional Airride pad (dacht al dat die erg duur zou zijn..) Bij één stand was hij 239 euro, terwijl hij een aantal stands verderop 189 euro was. Moet je voorstellen dat je hem bij de eerste stand koopt!! Dan baal je toch wel ontzettend. Dus echt goed prijzen vergelijken daar op Equitana en goed kijken hoe duur dat iets in Nederland is, want sommige artikelen leken in Nederland nog wel goedkoper te zijn dan in Duitsland!!

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 22:12

Ik was best wel tevreden, ik heb gisteren transportbeschermers voor dertig euro gekocht (4 stuks en van die goeie hoge) bij een hollander. En een jas voor 50 euro en mooie handschoenen voor 10 euro.
Was best wel leuk.

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 22:25

Morgen ga ik voor de derde dag Haha!
Maandag hebben we rondgekeken en een beetje geshopt; dinsdag en woensdag help ik in de stand van Semper Equitare, in hal 3, nr C27.......de stand met de eb- en vloed bodem!

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 08:42

Vergeet je mijn sjabrak niet, fabienne? Knipoog, anders moet je verplicht nog een dag!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-03 17:34

Fitzroy schreef:
Vergeet je mijn sjabrak niet, fabienne? Knipoog, anders moet je verplicht nog een dag!

en dat zou je zeker heel erg vinden Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Lalladidoo, laura22, Lucia88, Mark0919, Vagabondo en 48 bezoekers