voor het eerst naar het park geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

voor het eerst naar het park geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-03 22:24

Ik ben vandaag voor het eerst op mn paardje naar het park geweest Haha! het was zulk lekker weer
mn vader en ik gingen er maar ff met de veewagen heen rijden.. daarin maakte ie zich eigenlijk al best druk maarja daar aangekomen heb ik opgezadeld enzo. Daarna gingen we op pad, mijn vader ging er voor de zekerheid nog maar ff naast lopen. Hij was wel wat kijkerig en ging nogal snel stappen maar das logisch natuurlijk voor de eerste x Tong uitsteken Haha! Toen die een beetje gewend was ben ik zelf nog een rondje gegaan, hij was echt heel lief Lovers het kijkerige was over en hij was een stuk rustiger. Hierna hebben we hem weer in de veewagen gezet en zijn terug gereden naar de stal. T was zo leuk dat ik het liefst elke dag ga Knipoog maar volgende x ga ik er toch maar met een ander paard samen heen stappen, is ook wat gezelliger Haha!
Ik heb geen foto's kunnen maken omdat we geen digi hebben Boos! maar hier iedergeval een foto van me paardje als indruk: Afbeelding dit was nog een tijdje geleden in de sneeuw... binnenkort zal ik eens wat foto's in mn profiel gaan zetten en wat meer vertellen Lachen

nou dit was dus 'mijn verslag van de dag' Haha!

Gamble


Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 14:55

Ook leuk dat er was mensen reageren he mies! Naja ben blij dat t goed ging! Over tijdje gaan we lekker naar t stand!!!

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-03 15:26

tsja.. blijkbaar vinden ze het toch niet leuk om je verhaal te lezen, en te zien dat het goed gaat

Gamble

nokemi
Berichten: 1881
Geregistreerd: 03-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 19:33

wel fijn dat het zo goed ging in het park hoor.
en leuk paardje heb jij.
veel plezier nog met je paardje hoor.

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-03 19:42


Gamble


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, Sanne96, Stp, Tazzey, Vagabondo en 67 bezoekers