Ravenna gemeten! /update 'veulie'

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Ravenna gemeten! /update 'veulie'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-03 01:23

Gister wilden ze bij de buren, waar m'n veuliebeest nog steeds staat (nouja, inmiddels 11 maanden), toch de hengst even meten dus Ravenna direct ook maar even meegenomen.
De jaarling-hengst en de andere merrie waren allebei 1.48, Venna 1.52......mja, je ziet ook wel dat ze de grootste is, maar zo groot...
Wat moet dat worden! 'k Hoop toch niet dat ze zo'n slungel is als ze drie is straks.

Verder groeit 'het' goed, is vanzelfsprekend erg overbouwd en qua beweging moet er een hoop weer terug komen, maar dat schijnt allemaal goed te komen. Ik ben erg benieuwd hoe ze er uit zal zien over een jaar of twee. En, van iets minder belang, wat voor kleur ze straks nou echt heeft als ze uit haar wintervacht komt....zou het nou echt zwartbruin zijn of toch wat lichter?
Het is wel leuk om te zien hoe ze verandert, op het moment 'groeit' het hoofd zienderogen, heel apart.

van 't weekend moeten we eens wat aan de opvoeding gaan doen, ik wil haar weer een keertje op de trailer zetten en een rondje rijden. En voetjes tillen moet weer eens, heb gehoord dat ze niet bepaald braaf was met bekappen de laatste keer.

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~


Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 10:47

Leuk hoor,
Ik denk ook dat ze best groot gaat worden.
Maar dat maakt toch niet uit ??
Veel plezier met opvoeden Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 17:09

Leuk hoor, zo'n joekel! Die van mij haalt dat ook al wel!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 17:55

Djiez, mijn 1,5 jarige is pas 1.53 m ofzo. Hopelijk haalt die de 1.60 m Scheve mond

Alja

Berichten: 25580
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 19:37

hoi mijn veulen (tje ) van 7 maanden is al 150 ben dan benieuwd als zij ook zo n groot geval word

ONDERSCHRIFTLOOS


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 135 bezoekers