Sonja

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-01 13:00

Ivm demo, kijk even naar de data. Voor mij komt het het beste uit als jullie op zondag 29 juli, zondag 12 augustus of zondag 26 augustus rijden. (heb namelijk nog een western demo, en vindt 2x achter elkaar eigenlijk niet zo leuk. Bel of mail naar 0183-502581 of <a href="mailto:vb_2032422@wish.nl" target="_new">vb_2032422@wish.nl</a>
Greetz stef


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-01 13:59

Hoi Stef, 29 juli lijkt me leuk, als de gymkhana gehouden wordt! Kunnen we het lekker een beetje speels houden. Er wordt nog hard nagedacht over de invulling: we willen de verschillende onderdelen aan bod laten komen, met twee paarden tegelijk, waarin Dick dan de wat rustigere onderdelen zal laten zien, en mijn hittepetitje zich uit mag sloven in oa. een stukje reining (slidingstops, rollbacks, spinning, rundown etc.) Ongeveer een kwartiertje? En is er wel een aparte plek om los te rijden? Als ik die van mij nl. niet minimaal een half uur losrijdt, krijgen we rodeo ipv western! Groetjes! Sonja.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-01 16:15

ja, er is een aparte plaats om los te rijden, gewoon in de wei dus. <LOL> Maar, bel me een keer, dan praten we even het een en ander rond. Heb net ada gebeld en de 29ste is ok!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: josien_m_, nick_en_ik, Rainer, SemrushBot, WillemijnL en 19 bezoekers