ga a.s. dinsdag (volgende week dus) bij de valk kijken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ada
Berichten: 23
Geregistreerd: 21-02-01
Woonplaats: Brandwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 23:57

hoi. ik bedoelde ook niet dat ze niet open staat voor andere meningen, want een een lost iets zo op , en de andere op en andere manier. Ze wil gewoon andere vragen wat er allemaal kan. Ze wil niet echt een bevestiging als ze advies vraagt, maar wil eerder de ervaring van een ander weten. OK snappie? Haha!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 00:04

Ja, dat snap ik, maar haalde het niet uit je berichtje. Ik weet uit eigen ervaring dat het veel leuker is om je eigen mening bevestigd te horen, kan zelf ook niet altijd tegen afwijkende oordelen Huilen Huilen maar dat hoort wel bij het leven (wat een wijsheid Party!! Party!! Party!! ). Succes met die new forest * fries wat een aparte combinatie!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 10:05

Veel succes ermee. En onthou de tips die zijn gegeven zijn puur als hulp en niet negatief Pling . Schrijf ze desnoods op. Ik weet dit puur uit eigen ervaring.
Heb er toen ruim 35 gezien en ik was vaak snel verkocht maar mijn vriendin keurde ze af op kleine dingen zo als niet zuiver lopen, slechte hoeven, overzorgt getoond terwijl je weet dat er verkopers komen (kan namelijk dat het paard moeilijk te groomen is?) Verward . Ik heb heeeeel veel geleerd toen en dat deel ik graag ook al is het soms niet leuk Party!!

Nogmaals succes en ook als is deze heeeel erg leuk ga toch nog naar andere kijken puur voor het beeld Lovers .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 10:24

Als je hem echt graag ziet en je wilt er iets mee doen laat die hoeven dan echt voorwat ze zijn en neem hem! heb ik ook gedana met mijn platvoeter haha die krijg ik trouwens niet rechter op zijn voeten dus als iemand een smid heft die wee thoe het moet gelieve dat te vragen kan ik het tegen mijn smid zegeg

astrid

Berichten: 245
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: weelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 13:56

succes en trek het je niet aan wat de mensen zeggen.
uit ervaring kan ik je wel vertellen dat elk paard anders is en dat het geen schande is om hulp te vragen
en wat betreft die platvoeten mijn paard had ook hele erge platvoeten nu bijna een jaar verder staat ze vrij netjes op haar hoeven het heeftme misschien wel wat meer geldgekost maar dat wist ik vante voren,maar ja ik kan niet in jouw portomonee kijken maar ik moest haar om de 4 a 5 wekeen bekappen en sinds kort staat ze nu al voor op ijzers en dat gaat ook maar 6 weken goed en dan moet ze weer beslagen worden dus vrij duur in onderhoud ,maar voor mij ligt dat wat makkelijker omdat mijn salaris wat hoog is en ik maak zelf de keus om mijn paard zo snel achter elkaar te beslaan het kan ook wat langer alleen dan gaat ze er weer wat last van krijgen doordat ze dan gaat struikelen en gaat uitzwaaien en daar is mijn paard mijn te dierbaar voor.
tegen mij zeiden ze ook waar begin je aan en echt ik heb ook op een punt gestaan om haar te verkopen omdat mijn angst voor haar ook te groot was ik ben vol blijven houden en het gaat nu echt heel goed mijn vertrouwen in haar ,maar ook in mijzelf heb ik moeten opbouwen en denk eraan als je iets heel graag wilt ga er dan ook voor wat wij ook allemaal tegen je zeggen je bent oud en wijs genoeg om zelf de beslissing te nemen of je je kunt redden in deze nieuwe situatie veel succes en plezier a.s dinsdag

groetjes astrid

francien
Berichten: 405
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 14:24

Hoi stef
wat een leuke pony en die kleur leuk leuk leuk .
ik hoop dat het wat voor je is .
heel veel succes en plezier.

en wat een ander zegt is niet belangrijk jij moet er op rijden .

STEF GA ER VOOR IK VIND HAAR SUPPER

groetjes francien

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 07:03

Ik wil graag even een misverstandje uit de weg helpen...

iedereen heeft het over platvoeten en dat dat met één keer bekappen wel goed komt.

Dit dier heeft op de foto te zien platvoeten maar daarbij een weke hoefstand, dit kan je niet met één keer bekappen verhelpen en je weet ook niet hoelang ze zo gestaan heeft.

Een weke hoefstand veroorzaakt een zware belasting op de pezen en een enorme slijtage...

Dian
Berichten: 594
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 14:28

Ha stef, wat een ontzettend mooie pony is dat!!!!Jemineetje!!Ik ben sowieso al weg van friesen en daar heeft ze wel wat van weg hoor!!En ze heeft ook wel iets van een welsh cob vind je niet?

Groetjes Dian