wel grappig

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-01 22:11

heb vandaag op een shet gezeten. ze is wel ingereden maar de laatste tijd niet meer gereden en ze was zoizo al niet een van de liefste..hihi. nou, ik erop, eerst maar eens kijken hoe ze reageerde op het gewicht, daar had ze geen problemen mee, maar toen ik d;r liet stoppen met grazen werd ze wat minder blij!hihi, nou, ik weer ff eraf want we ging d'r weer terug naar de wei brengen. in de wei was ik er nog ff opgegaan, ze was heeel lief ineens!!ze ging uitzichzelf draven,(ik reed met een halster) toen ik d'r inhield sprong ze zo de lucht in!!hihihih, ik zag het totaal niet aankomen, maar ik bleef wel zitten, ze is zo rond, daar kan je haast niet vanaf vallen!maar het was zo grappig!ik had het echt niet verwacht omdat ik haar daarvoor ookal had ingehouden toen ze in draf ging en toen reageerde ze heel braaf en ging ze stappen!echt vaag!ze houd zoizo echt heel erg van draven, staf haat ze en galop ook!gekke pony!


fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 09:06

Shetlanders zijn gewoon cool!

Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-01 11:22

ja, vind ik ook!alleen jammer dat ik zo lang ben, maar ja, voor een keertje kan het wel.

carina

Berichten: 2779
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 15:07

shetten vinden het vaak allang leuk die aandacht!

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...

Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-01 18:05

ja, het was heel grappig want die koeien die aan de andere kant van het slootje staan gingen de hele tijd boe roepen en mee rennen echt te komisch!!een rennende koe, geen gezicht!hihi

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 18:12

haha lijkt me heel grappig
en typisch een shet he

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-01 18:14

ja, als iemand uit de buurt zin heeft mag ie er wel een paar keer op rijden.....of verzorgen....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MairiMacBran, Miran, onpaard, Patriesje, Pippa13, voet en 8 bezoekers