gatver!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
karishma
Berichten: 52
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-01 18:15

een lespaard van ons was gebeten door een ander lespaard, nou, hij had een ei op z'n rug dat wil je niet weten. vandaag hebben ze het opengemaakt, zodat het etter eruit kon, het spoot letterlijk een halve meter hoog!!!
history (zo heet ie) was zo lief, hij deed vrijwel niets toen dat gebeurde. hij is echt een schat, en hij rijdt zo relaxed!! echt een toppie paardje!!!! Pling
-x-patricia

paarden zijn slecht voor je hart, ze stelen het.... ( karishma doet dit dus ook..)


Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 18:17

he getver, niet echt smakelijk om te zien cker.... Misselijk
Is alles wel weer goed met hem dan?

I love to love!

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 18:18

Is ie nou weer goed dan patries?

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

karishma
Berichten: 52
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-01 18:20

nou, ik denk dat ie nog wel pijn heeft, een uur nadat het opengesneden was, kwam de drap er nog uit!!
-x-patries Misselijk

paarden zijn slecht voor je hart, ze stelen het.... ( karishma doet dit dus ook..)

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 19:53

ah wat zielig
bah bah en vies
maaar hopelijk is alles weer okidoki

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 20:32

Getziederrie.....
Hopelijk hebben ze de wond daarna goed verzorgd zodat het niet weer gaat ontsteken enzo... Ieuw, echt smerig om te zien he Misselijk .
Veel beterschap voor die lieverd daar en ik hoop dat hij de komende warme dagen ff lekker in de schaduw kan staan! Ietsje troost ondanks alles hihi.
Doei! Dorine.

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 00:15

Dat een paard waar ik voor moest zorgen toen de eigenaresse op vakantie was ook. Echt zo`n grote pus bult (hij was gebeten). Ik moest het iedere dag schoonmaken, lees: uitlepelen. Toen ging het dus nog wel goed maar op een dag maakte iemand anders het schoon en ik stond toe te kijken, wat denk je? Ik ga zo tegen de vlakte! Echt grappig want ik heb er normaal nooit problemen mee maar voor ik er wat aan kon doen werd het al zwart voor m`n ogen.

karishma
Berichten: 52
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-01 10:08

nou, ik werd wel ontzettend misselijk, maar flauwvallen, dat nog net niet. Misselijk het gaat nu gelukkig wel wat beter, het ontsteekt niet of zo. deze week heeft hij vakantie omdat die wond dan kan genezen. lief he?? Haha!
-x-patricia

paarden zijn slecht voor je hart, ze stelen het.... ( karishma doet dit dus ook..)

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 10:14

haha dat had ik ook vorig jaar toen had tinkie een hoofdwond en moest de DA in die wond roeren om het open en schoon te maken en ik stond toe te kijken,nou ging me daar toch aan de grond!pfff daarna moest ik een paar dagen lang zelf elke dag die wond open maken en een goedje erin spuiten en toen was er niks aan de hand,werd er niet misselijk van ofzo.raar he dat als je het zelf doet er niets is en als een ander het doet je misselijk word?

soms is het beter om te zwijgen

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 10:38

Heeeerliiijjjjkkkk.. NOT.. Arm beest.. Paard bij ons had dat es op zn kont.. maar daar deden ze zo'n drain door

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 11:44

geen wonder dat dat paard rustig bleef staan. Zo'n bult doet namelijk zo'n pijn, dat hij het niet zal voelen als het open gesneden wordt. En naarmate de troep er meer uit komt, hoe meer de pijn verdwijnt.

karishma
Berichten: 52
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-01 13:06

het was een verrassing dat hij stil bleef staan, want af en toe (het ligt eraan wie het doet) steigert ie met het hoofdstel indoen. hij heeft er ook een ontzettende pesthekel aan als je aan zijn voorhoofd zit...
-x- patricia. Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

paarden zijn slecht voor je hart, ze stelen het.... ( karishma doet dit dus ook..)

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 13:24

History moest ik ook een keer zadelen en als je rustig bent doet ie ook niets. Enne wel ransig he van die bult. Lijkt me echt vies!

Play Like A Man, Win Like A Woman!

karishma
Berichten: 52
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-01 13:26

zeker, ik moest bijna kotsen..
Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk
gr patricia.

paarden zijn slecht voor je hart, ze stelen het.... ( karishma doet dit dus ook..)

Surma
Berichten: 212
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 10:37

echt ranzig..........
ik heb net me ontbijt op. Tong uitsteken

we hebben een huis


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _soraja_, Elegance_, Grainey, josien_m_, Lanoca, lukka63, marte_kandia, Pantykous, Pellelilly, sterregoud, Supertje, Tajmahal, Telpeva, W1ckedWitch en 104 bezoekers