het leukste wat je ooit hebt gedaan met je paard?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

het leukste wat je ooit hebt gedaan met je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-03 15:00

Wat is het leukste wat je tot nu toe met paarden of ponys gedaan hebt?????? Haha!
groetjes Party!!

[Edit] titel duidelijker gemaakt [/edit]

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 15:29

rijden

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 15:36

Ehm, toch ook wel rijden hehe!

Play Like A Man, Win Like A Woman!

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-03 15:41

ik wil ooit eens aan het strand gaan rijden dat lijkt me gewoon stijl!! In volle galop Haha!

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 15:58

op het strand rijden afgelopen jaar was echt supah vet en dit jaar gaan we weer. gewoon super hard over da strand crossen plat er op en laten gaan maar whuhaha echt superrrrrr

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 16:14

de strandritten, de veluwetrail, de wedstrijden en naar het pannenkoeken huis met hem.

Eigenlijk bijna alles is leuk met sjaak!

AltijdLente
Berichten: 688
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 17:12

alles is leuk met jewel! kan uren naar m kijken!
Afbeelding
en zulke dingen vergeet je natuurlijk nooit meer!

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-03 17:17

wwhhi dat is ook heel leuk met 2 mensen op 1 paardje heb ik ook al gedaan!! Maar wel alleen stap en draf, heb wel al eens ep een shet met 2 gesprongen dat was heel cool!!! Haha!

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 17:32

Ummhzz.. Buitenrijden..! En de eerste keer op Roos, in het bos in rengalop dat vergeet k ook nooit meer..!

Sannuh

Berichten: 1387
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Nijmegen-Lent

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 18:05

zwemmen, een keertje in Frankrijk. En een keer een strandrit gemaakt..dat ging echt suuuperhard Haha!

Sofionna

Berichten: 7381
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 18:45

Naar het bos Haha! het regende wel Boos!
gelukkig hebben we nog een hele vakantie voor ons Haha! dan kunnen we ene keer gaan als het NIET regend *LOL*

it must be love

Roxanne_

Berichten: 2061
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Rotterdam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 19:29

Over het strand crossen, dat was zó cool hè!
En natuurlijk lekker de zee!
En de bosritten in burgh-haamstede waren ook zo cool Lachen

-

Larissa

Berichten: 729
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 19:54

Het leukste wat ik ooit gedaan (en wat ik in de zomer heel af en toe doe) heb met een manegepony was
met een manegepony crossen door het water in galop en dat was in de zomervakantie van 2002. Gewoon geweldig! Party!! En natuurlijk een heerlijk gevoel als je zo te paard zit! Lachen

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 19:58

Het leukste was show rijden met Duncan tijdens Paard en Recreatie in Utrecht (2000) en een lang weekend met z'n tweetjes uit logeren in Zwolle was ook erg leuk Haha! .

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

belcanto
Berichten: 33
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 20:04

zomers door het paardenmeertje heen crossen vind ik erg leuk. dat is echt zon meertje waar het ruiterpad eindigd en aan de overkant weer verder gaat, speciaal voor paarden gemaakt dus.

mijn arabiertje is het geweldigste paard van de hele wereld!!!

Debbiedee
Berichten: 467
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 22:20

dat ze me na 10 jaar nog herkende

marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 22:32

toen ik in italie Il Princessa verzorgde heb ik les gekregen in de Klassieke rijkunst, dat is echt het leukste wat ik ooit heb gedaan!

Don't love me because i'm easy, love me because i'm me!

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 07:18

Met mijn vriendin en vader naar Drenthe. Onze paardje gingen gezellig mee. We hebben daar uren rond gezworven. Zelfs een keer de weg kwijt geraakt.. Dat was ook wel spannend! Het was super gezellig om de hele dag met die beesten bezig te zijn en je nergens voor te hoeven haasten.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 10:07

lekker over de drafbaan gegaloppeerd. Kei en kei hard

22 Januari verwachten we ons kleintje

Finnea

Berichten: 10070
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 10:15

Een hele lange buitenrit door het bos met Nicoline Lachen
Daar wordt ze altijd zo vrolijk van Lovers

Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 10:35

Samen met m'n eerste paardje ondertussen een 16-tal jaar terug in de stal liggen en zij kwam met 'r koppie op m'n buik liggen ...

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 11:23

Zo veel.
Onder andere de geboorte van Floortje meemaken.
De hengstenkeuring met Den(vooral moment dat ik te horen kreeg dat Den een 1e premie had).
Die heerlijke avonden op stal met Floor lekker op schoot.
Die heerlijke ritten met Dennis.
En Dennis z'n springwedstrijd blijft ook een van de geweldigste momenten.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 12:08

heel veel dingen waren leuk!

het eerste waar ik nu aan denk is ik had sya net een week en ik ging op haar naar buiten samen met mijn zus en een stalgenootje. Op een gegeven moment zouden we gaan galopperen en sya ging stil staan Haha! terwijl die andere twee wegreden kwam sy niet meer vooruit Haha!
toen een week later ging ik in het land achter de stal (waar we eigenlijk niet mochten komen Bloos ) samen met een meisje van stal galopperen ik zei tegen haar ga jij maar voor anders gaat sya niet en toen ging ze hoor! zo ontzettend hard en ze wou niet meer stoppen Haha! de reactie van het stalgenootje was nog het leukste Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 12:13

Aan het strand rijden, dat is het leukste wat ik ooit gedaan heb met ze. Lekker de zee in.

De hond is de betere mens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 13:15

Ik denk de eerste weken dat ik haar net gekochtt had. Het bij de wei gaan zitten en alleen maar gelukzalig gaan zitten grijnzen. Ook de eerste tijd het eigenwijze alleen maar tutten en af en toe even zonder zadel met haar hobbelen, terwijl al die betweters aan de kant het beter wisten en vonden dat ik haar eens flink aan het werk moest zetten, omdat het belachelijk was dat een zevenjarige nog niks kon, en ze veel te dik was etc etc.

Ik heb het juist omdat ze 7 was extra rustig aan gedaan, om de pezen ed rustig in vorm te brengen, en om haar netjes in te rijden. Het resultaat is dat ik nu, bijna vier jaar later, een heel fijn aan de hulpen staand paardje heb, dat bijna nooit wat heeft, en voor me door het vuur gaat.

We hebben al heel veel leuke dingen gedaan samen (vakantie, bos, strand, show etc) maar toch waren die eerste weken het aller- aller- allermooist.... Lovers (ik ben overigens nog steeds smoorverliefd op die gekke gele merrie van me hoor!)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Josien_, Larissajulia, maitestar23, Mariett, moeshie, Rije, ryukapple en 39 bezoekers