Leuke rijles!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Emeandor

Berichten: 200
Geregistreerd: 09-01-03

Leuke rijles!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-03 23:27

Ik heb vandaag echt een leuke rijles gehad op Jansen. Jansen staat al een tijd op de manege maar is niet echt makkelijk. In het begin was hij eigenlijk alleen maar snel, doordat ie zo snel was, ging iedereen hem enorm lopen inhouden door aan de teugels te gaan hangen. Daarbij was hij ook nog eens eenzijdig gereden, dus hij liep zo scheef als maar kan. Dus uiteindelijk werd hij kreupel (teugelkreupel begreep ik) en was hij een flinke tijd uit de roulatie. Nu heeft hij iets op zijn hoofd zitten wat ervoor zorgt dat hij zijn neus niet meer de lucht in kan steken. Een kok ofzo??? Verward
En ik mocht vandaag eindelijk weer eens op hem rijden! Hij was hartstikke druk, want hij had nog helemaal niet gelopen vandaag en gisteren ook erg weinig. Daarbij schrok hij ook nog eens van alles dus het was eigenlijk alleen een kwestie van hem gaan ontspannen. Terwijl je een manege paard normaal juist actief moet gaan maken Slapen
Maar het ging zó lekker, aan het begin van de les had ik enorme hoofdpijn, en na afloop was dat helemaal weg! Dus niet alleen jansen was ontspannen, ik ook!
Ik kreeg zelfs een compliment van mijn instructeur! *LOL*

Doei!

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 00:50

Klinkt goed!
Ontzettend gave naam trouwens; Jansen voor een paard *LOL*

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 18:30

susan schreef:
Klinkt goed!
Ontzettend gave naam trouwens; Jansen voor een paard *LOL*


Jansen is btw ook een super gaaf paard Lovers

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 18:56

mooi zo!!!