"kijk je wel uit, ...."

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BenI

Berichten: 274
Geregistreerd: 09-02-03

"kijk je wel uit, ...."

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-03 22:40

"kijk je wel uit vanavond, ik heb hem niet kunnen longeren" was het advies wat ik vanavond van Iwan zijn eigenaresse kreeg.

Op maandag en dinsdag doe Iwan's eigenaresse hem omdat ik dan geen tijd heb. Zij heeft ook weinig tijd want ze moet haar eigen paard ook rijden s'avonds maar Iwan komt dan in iedergeval z'n box uit en wordt aan de hand gestapt nu de longeerbak bevroren is... Schijnheilig

Dat resulteerde 2 weken geleden in een valpartij.. Iwan had zondag, maandag en dinsdag gestapt. En vond het woensdag nodig om eerst een idiote uitgestrekte draf te laten zien met daarna rodeobokken (vier benen de lucht in en zn hoofd tussen zn voorbenen). bij de 3e keer trok ik zn hoofd omhoog, was uit balans en meneer sprong met vier benen de lucht in en daar lag ik op mn rug.... paard vangen en er weer op. Extreme duivel
Extreme duivel

Maar vanavond vond meneer dat hij wel gewoon kon doen *LOL* *LOL* Wat is ie soms toch lief Haha! tenzij ie last heeft van zn schiezofrenie, dan wordt ie rodeo paard, renpaard, schillenpaard en af en toe wil ie ook n dressuurpaard zijn... aleen weet je niet van te voren wie !!!!!! Maar hij is nu al weer 2 weken lief geweest.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 13:43

Fijn dat ie zich nu wel gedraagt.
En ahc, dat houdt het spannend he, zo'n schizofreen paard Lachen