Gratis hengstenshow te Assendelft

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 16:16

Ik denk dat je wel wat kan regelen hoor Ciska *LOL* Wsl weet de organisatie niet eens dat er in de Wieringermeer een goedgekeurde shet staat Haha!
Stuur tiamo anders even een berichtje, die kan je vast wel het nummer van de organisatie geven Lachen (ik heb ook wel 2 nummers waar het mee uiteindelijk mee zou lukken, maar wsl kan zij je wel direct het goede nummer geven Haha! )

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 16:20

gomir schreef:
Ik denk dat je wel wat kan regelen hoor Ciska *LOL* Wsl weet de organisatie niet eens dat er in de Wieringermeer een goedgekeurde shet staat Haha!
Stuur tiamo anders even een berichtje, die kan je vast wel het nummer van de organisatie geven Lachen (ik heb ook wel 2 nummers waar het mee uiteindelijk mee zou lukken, maar wsl kan zij je wel direct het goede nummer geven Haha! )

Heb al ff een berichtje gestuurd Haha! . Maar de Paardenkrant wist me ook te achter halen toen Den net een week goed gekeurd was, dus zo moeilijk moet het niet kunnen zijn toch?

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 16:32

Je bent helemaal geweldig Cis Haha!
Zo moeilijk is het niet, maar die hebben wsl de stamboekuitslagen met de goedgekeurde hengsten gekregen en ik weet niet of ze zich in Assendelft in NMRPS-hengstjes verdiept hebben Lachen
(ik ga iig wel kijken Haha! )

Diamonds
Berichten: 88
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Ees

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 17:17

Komen er ook Arabieren?