niet trainen door het vriezen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
gomir

Berichten: 25512
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 22:55

Mijn bak is nog maar 2 dagen onbegaanbaar geweest en dat kwam door de sneeuw. Hij is nog niet opgevroren, maar het vriest niet zo heel hard en mijn bak is opgehoogd, er ligt vilt in en hij is droog. Dan kan het toch behoorlijk lang aan *LOL*

En als het echt te erg wordt dan kan ik nog op de rijvereniging trainen Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 08:26

hier heb ik gelukkig nooit meer last van.......!!!!!!! Wat een heerlijk gevoel, in weer en wind en storm en regen en vorst lekker doortrainen met m'n binnnenbakje sinds 1 feb. HEERLIJK!!!!!!!!!!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 17:11

Wat zijn wij dan toch verwend: toen we de stal nog aan huis hadden, was het maar een kwartiertje stappen naar de hal van de vereniging, en de laatste anderhalf jaar staan we zelfs op een stal met binnenbak. Vooral als het regent of hagelt is dat ideaal, hoewel dat niet te lang moet aanhouden, want Ret wordt zwaar sjacherijnig van dagenlang achter elkaar in een binnenbak rijden.

Als het zo'n tijd heeft gevroren, is het ook niet meer leuk om buiten te rijden met al die bevroren bospaden. Morgen wordt het dus ook weer een enkeltje dressuurtraining binnen (met m'n nieuwe hartslagmeter Haha!) maar goed, het gaat vast wel weer snel dooien.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

nicky88
Berichten: 30
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: Deventer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 19:34

ik heb er geen last van gehad deze winter is de bak nog maar 1 of 2 kzo erg geweest dat ik echt niet kon rijden. de rest van de winter heb ik gewoon vrolijk doorgehobbeld. maar onze manegeeigenaar die trekt de bak dan wel 1 tot 2 keer per dag helemaal los he!

-xxx-

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 19:56

In onze buitenbak is trouwens met dit weer zelfs nog super te rijden! Ligt een perfecte bodem in, die heeft onze stalhouder overgenomen van Expo on Horse. En morgen komen er hindernissen in, dus dat wordt weer leuk springen de komende weken!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

nicky88
Berichten: 30
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: Deventer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 18:20

wij hebben ook bijna de hele winter gewoon door kunnen gaan met springen kep vandaag zelfs nog gesprongen

-xxx-

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 18:29

ik ging aan de hand lopen figuren enzo..en toen het iets beter was met deken halster rijden.

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 19:31

Ik heb dan wel zodanig lieve ouders dat wij zo'n beetje elke dag heen en weer gaan naar de manege (10 minuttjes met de trailer), en de eiegnaar van het andere paard wil ook altijd wel mee,maar toch ben ik het inmiddels echt spuugzat!
Het kost zo onwijs veel tijd, als ik drie kwartier wil rijden ben ik ruim twee uur verder, met alles erop en eraan. Met twee paarden per dag is dat echt niet te doen.
M'n eigen beest heb ik trouwens niet vaak 'goed' kunnen houden over de winter, die moet veel beweging en zon hebben anders treedt toch de stijvigheid alweer vrij snel op. Nu zit ik met haar al sinds oktober in een dip en daar gaan we niet meer uitkomen voor het voorjaar.
Ik wil lente!!! (in het koude Drenthe is de buitenbak echt al tijden té hard)

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 25 bezoekers