ik ben zo boos!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-01 22:19

ik verzorgde een tijdje geleden een hele leuke pony, maar ze had een ongeluk gehad als veulen en blind aan een oog en verneukte hals. nou in ieder geval, ze is nogal moeilijk te rijden, maar ik reed er toen als enige op,ik kon haar gewoon aan te teugel rijden enzo, en in een normaal tempo!(das blijkbaar heel moeilijk)maar ik ben veel te groot voor die pony dus ben ik ermee gekapt(helaas)ik ben bevriend geraakt met dat meisje die haar nu doet, zo kan ik het nog een beetje in de gaten houden. ze vertelde me laatst dat een ander meisje(die ik eerst aardig vond) op die pony reed en ook met haar racet maar das dus DE reden waarom die pony bang voor de hand was en totaal van slag!!k*t weif!!en dan gaat ze in die bek rukken als ik weet niet wat. vandaag was ik er langs gegaan om die vriendin te verassen en de pony gedach te zeggen. kwam dat kind net aan!(bad timing!!)m'n vriendin vertelde dat ze gister toen zei ff weg was op de pony had geraced en dat toen ze terug kwam de pony echt totaal uitgeput was!!met dit weer nog wel, dat doe je toch niet!!dus ik eerst aardig:rijd je weleens op pepper?, ja, best vaak. zeg ik:je moet echt niet met haar racen want das heel slecht en vooral met dit weer!straks krijgt ze een hartstilstand, zeg ik:als je de dood van nog een pony op je geweten wilt hebben moet je vooral zo doorgaan(er is daar een tijdje geleden een pony doodgegaan) zegt ze;het is echt niet leuk dat je hier ineen komt en meteen zegt hoe het moet!!ahw,.,ik kon d'r echt wel vermoorden!!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-01 22:23

sorry dat het zo lang is geworden!!
het is daar trouwens zoizo al een zielige boel!!die pony's moeten lopen met kindjes op hun rug, soms de hele dag!!!
ik kwam daar eerst alleen om een pony met hoefkatrol(toen wisten we nog niet dat dat het was) te verzorgen en een shet die iedereen eraf mieterde te rijden(dat was zo'n stoer beesie!!) maar toen ging ik daar weg omdat ik het zo zielig vond!!heeft die man die pony's allebei verkocht!!nou, ik kwam terug omdat ik merkte dat het alleen nog maar slechter ging met die pony's en ik wilde pepper ff onder handen nemen, wat dus erg goed lukte..die man vond mij helemaal geweldig!ik kreeg gewoon geld na een dag als ik alleen gereden, uitgemest en gevoerd had!die andere kinderen kregen nooit wat!voor 1 rondje krijg je een kwartje, maar je bent echt dood aan het einde van de dag als het druk is!!en de pony's ook!