heerlijk gereden met mede bokkers!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
wauweltje

Berichten: 264
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 10:50

*LOL* Je blijft grappig. Nou ik doe alleen mee als er wat te plagen valt, al die andere onderwerpen ik weet niet hoor. Maar ik geef jullie het voordeel van de twijfel. Pling. Al die andere onderwerpen, dan word ik vast weer te belerend en eigenlijk wil ik dat niet, word ik zo'n moederoverste, pas ik voor. Slapen


wauweltje

Berichten: 264
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 10:51

*LOL* Je blijft grappig. Nou ik doe alleen mee als er wat te plagen valt, al die andere onderwerpen ik weet niet hoor. Maar ik geef jullie het voordeel van de twijfel. Pling. Al die andere onderwerpen, dan word ik vast weer te belerend en eigenlijk wil ik dat niet, word ik zo'n moederoverste, pas ik voor. Slapen

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 11:16

Citaat:
Doe jij nou maar zondag goed je best dan ben ik misschien nog wel eens trots op je.



Ik doe altijd mijn best *LOL* . Ik zal alleen niet de enigste zijn die dat doet Haha! .

Citaat:
Ik haal de foto van mijn foto programma. Ik hou me netjes aan het aantal kb, maar het programma zegt dat mijn foto uit te veel pixtels bestaat.
Lukt me dus nog niet, zal het later nog eens proberen.


Nu ben je toch echt een bokker, als je al een plaatje bij je naam wilt zetten word het wel serieus .

We mogen onderhand wel en nieuw topic gaan openen. we zijn geloof ik wel erg afgedwaald van het onderwerp .

selony

Berichten: 46
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: Nieuwe-Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 23:01

jaahaaa whieeeeeeeeeeeee eindelijk wauweltje Slapen eindelijk lid....maandag toch nog ff gezeurd stiekem aan het eind van de les Haha! en toen blieb01 nog ffies en natuurlijk de rest...en jawoor naar lang zeuren toch lid Tong uitsteken Welkom hier op bokt he ! en lekker veel wauwelen....je ben al bijna fulltime bokker *LOL* hahahhahahaha nouw doei doei

Wees Jezelf Er zZijn Al Genoeg Anderen........

wauweltje

Berichten: 264
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 14:37

Oeps!!! nog iemand die me gevonden heeft, zal ik dan maar een andere schuilnaam aannemen?
Voor de aankomende wedstrijden: Blieb, selony en Paulanda succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 14:47

leuk!!!!

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-03 18:56

Zie je dat wauwel,je bent al een echt bokt beroemdheid!

Z1+4

selony

Berichten: 46
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: Nieuwe-Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 20:02

dankje! en laat dese schuilnaam maar hoor wauwel *LOL*
ben benieud hoe t gaat hoor hihihihi

Wees Jezelf Er zZijn Al Genoeg Anderen........


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amandananana, ardanwan, AVdB96, Dnies90, Esther_r20, Gigixponys, Hanjan, ImkeTarek, Lukasje, Mauritzio, stefanie33, vilheide en 186 bezoekers