Nationale Feestdag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-01 20:42

In Voltrackland, en ik was uitgenodigd Boos! . Juist, het was echt een stresskip x tijdbom vandaag. Wat een zeikerd zeg. Hij hoefde die ene boomstam die er altijd al lag maar te ruiken of te horen en hij brak het bos af...
We gingen gewoon lekker even door het bos, en vanwege zijn peesje mag hij niet zo hard (ontstekinkje waarschijnlijk), dus wij veel stappen, maar meneer was het er dus niet mee eens. En aangezien hij staatshoofd is had ik vrij weinig in te brengen, ik was alleen vip en zat op de eerste rij... *zucht*
Bij het draven probeerde hij constant aan te galopperen om zo te kunnen gaan bokken, en hoe! Echt een boktplaatje! Maar ik bleef lief en aardig en de geanimeerde gast uithangen, komt meneer weer met een paar nieuwe geintjes, vandaag is tevens nationale test-of-de-noodrem-het-wel-doet... En daarna vol gas in de bosjes rennen enzo. Heerlijk. Heb het bos weer in een heel ander perspectief gezien..
Onder het motto: always look on the bright side of life. Heb ik me pas thuis kwaad gemaakt. Ging die banketstaaf weer bepalen wat en waar en wanneer en hoe. Niet dus, de dag was om hoor! Was hij het niet algeheel mee eens, meneer de dictator, maar goed, hij ging net niet té ver de schijnheilige! Schijnheilig
Ach ja, hij is zijn energie tenminste weer kwijt he... Morgen mag hij weer, dus ik ga alvast mijn veiligheidsgordel opzoeken...
Voor ik het vergeet: ik heb dus de schrik van m'n leven gehad, alleen had ik geen tijd om me dood te schrikken. We waren lekker aan het stappen en hij was het er niet mee eens dat hij zich in moest houden om naast Kuul te lopen. Naja, kan gebeuren, maar ipv dat hij zijn benen op tilt laat hij ze sloffen enzo, STRUIKELT DIE GEK.. Dat doet hij de hele dag, dat weet ik ook wel, maar hij ZAKTE OOK NOG EENS DOOR ZIJN KNIEEN. Ik zag het hele doemscenario van de hei weer opdoemen, en ik dacht: neej niet weer. En wat ik dus niet dacht, en wat ik wel had willen denken was: benen optrekken... Dat scheelt allicht iets in de pijn als ik er weer eens onder kom te liggen...

_________________
<center><font color="red">...but I'm a Supergirl, and Supergirls don't cry...
...but I'm a Supergirl, and Supergirls just fly...</font></center>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Laui! op 2001-06-29 20:45 ]</font>


Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 20:59

Wat vertel jij dit leuk! Echt heel gaaf om te lezen. Ik geloof alleen best dat het minder leuk is als je op zo'n paardje moet rijden!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 00:12

fijn he zo'n rarebier.
pfffff wat heb jij je lekker kunnen genieten en ontspannen tijdens dit ritje *NOT!*
misschien toch binnekort weer een lekker(stap)ritje met ome joop maken?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 09:09

Ah ah ah, lijkt me ook pijnlijk ja...moest nogal lachen om de manier waarop je het vertelde haha, erg grappig, hoe kom je erop... Ja, erg fijn zo'n paard met rotgeintjes die je niet aan ziet komen, je bent al constant op je hoede voor wat hij/zij nu weer uit gaat vreten...Succes Laui, vandaag met rijden...Ilona

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-01 20:23

Gister: geen vuiltje aan de lucht. Met 2 vreemde paarden op stap geweest. Meneer heeft zich nog nooit zo voorbeeldig gedragen. Hercules brak de tent af, moest toch ff laten zien dat hij HERCULES is, maar Voltrack, ik zei/dacht het, hij deed het.
Vandaag weer heel braaf, niet 1x gek gedaan. Ik hou t er maar op dat hij wel 3 dagen niet in het bos geweest was, en de dag ervoor niets gedaan had, en de dag daarvoor gedressuurd had. Tsja, daar kan zo'n dictatortje niet van leven he?
Joop is nog minder ontspannend want die gaat echt aan de kletter, zit je daar met 500 kg paard in je knuisten. Alhoewel, hij kan ook heel braaf zijn, vandaag weer zijn beste kant gezien. Met 2 hapjes lekkers was hij weer helemaal lief braaf en rustig...
Die Joop ja, dat heb ik toch nog liever dan zo'n stresskip, Joop is gewoon een boerenhufter, peert m er overal tussenuit, Voltrack is gewoon snel, lenig en ontzettend achterbaks.
Joop is trouwens ook zo vet als een varken zeg, vandaag ging hij showen, maar met die pens van hem zag het er niet uit. Dus ik lag dubbel van het lachen, begreep hij er niets van.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Clien_, ChelseaAyLee, Cjuan, knockout1, Lomax123, m9ara, Miran, Rinkex, Selina, Utixo, Whizz, XladyX en 160 bezoekers