Hebben jullie ook wel eens...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kareila
Berichten: 69
Geregistreerd: 07-11-02
Woonplaats: Grou City tha place to be!!!

Hebben jullie ook wel eens...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-03 18:33

dat je jaloers bent op iemands anders zijn/haar pony.
Ja misschien vinden jullie het vreemd.
Maar ik zie hier altijd rijfotos en dan zou ik willen dat mijn pony Kareila ook zo liep.
Want jah ik ben eerlijk: ze gaaat noooooooit weg en ze is een schatje maar soms zou ik willen dat ze ook zo liep.
Hebben jullie dat ook wel eens?
Want iedereen zegt altijd jah je eigen paardje is het mooist het liefst enzenzenz.
Groetjes yvonne en kareila

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 18:43

Ja hoor Lachen
Ik zie hier ook foto's van mensen waarvan ik echt ga kwijlen.
Niet dat ik dan jaloers ben, want ik weet ook dat die mensen er ook hard voor moeten trainen, maar toch zou ik het stiekum zelf toch ook wel willen kennen.
Dus dan weet ik dat ik gewoon weer veel moet oefenen Lachen
Maar hoe dan ook blijft mijn paardje ook altijd de beste voor me Lovers

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 18:48

Ja, Op iedereen die een eigen paard of pony heeft omdat ik na 5.0023.14 pogingen te hebben gedaan nog geen eigen paard mag Huilen

Gelukkig heb ik nog hele leuke verzorgpony's en mag ik rijden op Roos Lovers

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 18:48

ik heb dat ook zo vaak! vooral omdat Quentin vrij moeilijk te rijden is en ik er extra hard voor moet werken!als ik dan foto's zie van iemand die, zo zit het eruit, weet dat ze er ook hard voor moeten werken, heel gemakkelijk zn paard super aan het loen heeft, da denk ik wel eens ja dat wil ik ook!

maar als ik Quentin echt lekker aan het lopen heb, ziet hij er ook wel mooi uit en dan ben k helemaal blij met hem!

of als ik bv op wedstrijd ben en dan alle anderen zie die in mijn ring moeten rijden, als die hun perfect uitziende paard ook nogeens perfect aan het lopen hebben zakt de moed weleens in mn schoenen....maar ja het kost me iets meer tijd om Quentin aan het werk te zetten, maar als ie eenmaal loopt ziet hij er ook wel oke uit!

echt jaloers ben ik niet, ik ben blij met de paardjes die ik heb!
maar zou wel graag ook heel erg goed willen kunnen rijden, en dus zit er maar 1 ding op:heel veel oefenen!!

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 18:49

Heb ik ook wel hoor, wil ook wel dat mijn lease-pony zo zou lopen, maar voorlopig moet ik eerst maar eens zorgen dat ik hem aan het lopen krijg.. Ook leuk, daar niet van, maar echt dressuur rijden heb ik nog nooit gedaan.
Denk dat iedereen weleens denkt.., kon ik dat ook maar, maar later denk je dan weer, ik ben toch wel blij met wat ik heb en kan Lachen

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 19:51

nou ja jaloers... Ik heb een minder makkelijk paard met een gebruikzaamwijzinkje. En dan iedereen stoomt je voorbij en dan komen de opmerkingen los..... baaah en dan heb je wel es zo iets van had ik maar... Maar goed dan train ik maar weer een keer extra en ga gewoon weer lekker mn eigen gang.

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 19:53

Ja hoor.

Zeker als ik een mooie ijsco of een leuke paint zie die goed gereden zijn Kwijl

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 20:05

Nou, dat heb ik dus altijd *LOL*
Maar ach, Nicoline komt vast nog wel eens ver, ze is gewoon wat minder dressuurmatig aangelegd als andere paarden Verdrietig

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 20:17

natuurlijk, ik twee leuke vz paarden, maar kan erg jaloers zijn op mensen met mooi sportpaard wat ook nog eens lekker loopt.

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 20:20

asdf df
Laatst bijgewerkt door jamylover op 08-02-03 21:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 20:27

Nee jalours niet, wel dat ik natuurlijk zou willen dat mijn paard dat kon. Of soms als het gave cross of strand foto's zijn ben ik wel een beetje jalours dat lijkt me zo ontzettend gaaf!

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 17:58

Iedereen heeft dat wel denk ik.
Er is sinds kort een meisje bij ons op stal waar ik soms ook wel jaloers op kan zijn.
Ik hoef niet zo'n pony als zij heeft,maar zij heeft alles zo makkelijk.
Haar ouders kopen allemaal dingen voor dat beestje die echt niet nodig heeft,en ze heeft vet veel van die dure dingen enzo.
Er hoeft maar ergens een vlekje te zitten,of er word een nieuwe gekocht.
Mijn ouders hebben helemaal niks met paarden.
Toen we Rinkja kregen reed ik nog niet zo lang,maar ik moest alles zelf doen,want m'n ouders weten nergens wat van.
Ik kreeg de nodige dingen er bij,en als ik meer nodig heb,kocht ik dat zelf.En zij krijgt maar meer en meer,dat is soms wel ergerlijk.
En ik ga niet lopen roepen dat ik niet jaloers ben,want dat ben ik soms gewoon.Gewoon zo makkelijk als ze het heeft.
Maar ik ben natuurlijk heel blij met Rinkja,ik ben bijna nooit jaloers op een ander paard,Rinkja blijft altijd nmr 1!!

Lobke98
Berichten: 430
Geregistreerd: 13-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 19:56

Ik heb dat ook vaak hoor. Dan zie ik mooie paardjes aan de teugel in profielen staan van anderen.
En het is altijd als er van mij een foto wordt gemaakt van Lobke loopt ze als een ezel en zit ik als een zak aardappels. En als ze eens lekker aan de teugel loopt en niet onder me weg rent is er geen camera in de buurt te verkennen!!!!!!!!!!!Errruugggg jammer dus.......maar ja THAT'S LIFE!!!!!!!!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 20:02

Jaloer is bij niet het goede woord, dat klinkt zo negatief. Maar ik kwijl zeker regelmatig en dan zou ik willen dat wij dat ook zo konden.
Maar ik denk dan ook aan het aantal uren zweten in een "muffe" bak en ach... dan denk ik dat ik toch heel tevreden ben met wat ik heb en doe! *LOL*

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 20:05

Iedereen heeft dat wel eens. Ik denk bij Lars ook wel eens "waarom doe je dit niet of juist weer wel". Maar ja dat is menselijk, het gras is altijd groener bij de buren.