Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ikke schreef:anvt_xx schreef:Het kan dat ze zwart of bruin blijven. Ik ben ook naar een 6 jarige bruine wezen kijken en beide ouders waren toch echt schimmel.
Iets met genen![]()
Ik kende een bruin paard, die mensen wilden een schimmel dus zochten ze passende schimmel-hengst voor hun schimmel-merrie….. krijgen ze een bruin veulen
Lieser schreef:Heide83 schreef:
Dat valt wel mee, een week.
Echt? Ik dacht dat de test pssm 1 al enkele weken duurde, pssm 2 zelfs nog langer.
Cioccolato schreef:Ja dat denk ik ook. Echo, inwendige echo voor si, eierstokken, baarmoeder. Je kan het echt heel bont maken.
Her zal ook aan t geval liggen. Bij oude peesblessure zou ik eerder akkoord gaan met echo van de pees. Bij n fokmerrie met een baarmoederlijk (vast geen woord) onderzoek etc..
Maar waarom ligt dan die grens....
Cioccolato schreef:Ja dat denk ik ook. Echo, inwendige echo voor si, eierstokken, baarmoeder. Je kan het echt heel bont maken.
Her zal ook aan t geval liggen. Bij oude peesblessure zou ik eerder akkoord gaan met echo van de pees. Bij n fokmerrie met een baarmoederlijk (vast geen woord) onderzoek etc..
Maar waarom ligt dan die grens....
ik wilde eigenlijk echo van si laten maken. Si van vorige paard was voor haar derde helemaal gekarteld, liep altijd goed, tot een week voor de dierenarts kwam voor een apk. Direct daar naar laten kijken maar toen was het al te laat.
StalNollie schreef:Röntgen ligt aan prijsklasse en de rest kan er eigenlijk niet over nadenken om daarin mee te gaan.