Weet even niet meer van welke bokker ie is, iemand van bokt rijd Tovatsj ook. Echt zo'n leuk beessie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Weet even niet meer van welke bokker ie is, iemand van bokt rijd Tovatsj ook.

Jammer dat ik geen avater kan maken met hem erin.. voor de nieuwsgierige... zie profiel :p
van mufaq ox
whahaha geintje
LauEef schreef:Gewoon vanaf de foto gezien:
Taco, Svenna en de haf van Marrepar en nog een haflinger kruising(ben de naam kwijt, loopt M2 dacht ik )
.

_pasoura_ schreef:Niemand mijn pony'tje?
( grapje..)
luf_horses schreef:laat ik maar weer orgineel zijn: Taco![]()
Tatort en Joyce van :Tatort en Joycy zijn ook lief!
oja en ik zag vandaag ook een kruising haflinger,, welsh,, arabier geloof ik,, die net de winst voor de Z had gehaald,, die lijkt me ook wel leuk!
maarja mijn eigen paardjes zijn natuurlijk het liefst![]()
niemand mijn paardjes? zie profiel
en die is ook heel leuk hoor! 
soesita schreef:Ik zou Taco ook wel zien zitten...
En Coen, dat arabiertje, die is echt gaaf!

LovingTweety schreef:Bas (shire/clydesdale?), volgens mij heet die zoDie hele grote, die vind ik zoooo gaaf
Het is trouwens een Shire, Max (van de shows) is een Clysedale
Citaat:mmm dat is een hele goede. iedereen neemt natuurlijk de bekende pony's en paarden, ik niet
ik ga voor dat gave paard van dat amerikaanse meisje wat af en toe post en die dan altijd een filmje erbij doet dat ze onwijs gave oefeningen doet ermee op Grand Prix niveau

Loesjuh schreef:Pff lastig, aangezien je totaal niet weet hoe ze zijn verder.
Het enige antwoord wat ik dan zou kunnen geven is Buddy en Kobus van Waterkippie!
Verder zijn er meerdere die me errug leuk lijken. Een kleine selectie: Marko, Pinky, Fellow, Nancy, Timon etc.
.
! 

)