Mijn vriend had ook niks met paarden, maar wel dierenvriend. Uiteindelijk begonnen met een shet bij vrienden. Toen kwam ons huis met lap grond, shet bij huis, maar die kun je niet alleen houden, dus nog een shet erbij. Maar ja, mennen kon ik niet en ik wilde graag rijden...
Toen hij overstag was wilde hij een bont paard (ik niet, maar uiteraard bereid daar concessies in te doen
) en toen stuitten we op het tinkerras. Een aantal bekeken en overtuigd dat het ras goed bij ons paste. Samen op zoek: hij keek naar het knuffelgehalte en ik naar de klik bij het rijden en toen kochten we Sirocco (nu al 9 jaar geleden).En hij zegt nu wel eens dat hij wel een pension zou willen
Wie weet in de toekomst

daar wil ik ook wel een hobby mee delen...
kan iig niet beter en we zitten ook compleet op 1 lijn rondom het hoe en wat met paarden. 
inmiddels weet hij bijna net zo veel van dieren af als ik en springt hij bij waar nodig. De basisverzorging regel ik in principe. Sowieso gaat hij regelmatig mee naar de bossen met de hond, zo nu en dan fietsen en wanneer hij kan laat hij de hond uit.