Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sasja0705 schreef:En wat vinden die anderen eigenaren en de stal eigenaar ervan? En hoe oud is de eigenaresse van het paardje? Want hier wil iemand jou gewoon manipuleren en van jou diensten (en ook geld gebruik maken zolang) het HAAR uitkomt
Pharootz schreef:Ik zou erbij willen zijn. Het is een keer gebeurd dat ik geen afscheid heb kunnen nemen van een diertje wat me heel erg dierbaar was en dat was geen pretje. Baal er nu nog steeds van dat ik nooit dag tegen haar heb kunnen zeggen.
Plus dat ik het fijn zou vinden om de nieuwe eigenaar te ontmoeten en te weten waar het dier terecht komt.
EDIT: Dat gemanipuleer over de kosten zou me echt heel erg snel weggejaagd hebben. Vind het een vreemd verhaal en zou daar eigenlijk heel snel klaar mee willen zijn.
Jij verdient wel beter TS! Zo'n verzorgpaard wil je toch niet? Ook al is het zo'n lief paard, je zegt zelf dat je het geld ook niet makkelijk kan missen dus de keuze lijkt me snel gemaakt. Je hebt 2 andere verzorgpaarden dus ik zou daar lekker je aandacht aan geven en daar lekker van genieten
MorganeR schreef:Ja dat klopt wel, ze komt volgende week donderdag terug en wil volgend weekend afspreken om erover te praten. Even nadenken hoe ik het het beste kan brengen.
).