Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

horserider22 schreef:Ik heb tussen 12.15 en 14.45 verschillende onderdelen gefotografeerd (cross, dressuur, springen, obstakel training en horse agility). Als een van de bokkers rond deze tijd heeft gereden kan ik kijken of ik foto's heb van hem/haar.
XxJustinexX schreef:horserider22 schreef:Ik heb tussen 12.15 en 14.45 verschillende onderdelen gefotografeerd (cross, dressuur, springen, obstakel training en horse agility). Als een van de bokkers rond deze tijd heeft gereden kan ik kijken of ik foto's heb van hem/haar.
Ik reed mee in de cross om 1 uur stonden vrij veel fotografen dus misschien was je er ook wel![]()
Ik heb echt genoten zeg vandaag! En ben zo trots op m'n paardje!![]()
horserider22 schreef:Ik heb tussen 12.15 en 14.45 verschillende onderdelen gefotografeerd (cross, dressuur, springen, obstakel training en horse agility). Als een van de bokkers rond deze tijd heeft gereden kan ik kijken of ik foto's heb van hem/haar.
ik heb een bruine ruin, reed met een grijs/paars dekje en zelf droeg ik een zwarte rijbroek met tijdens de cross een zwarte trui + bodyprotector en tijdens de rest een roze t shirt van nike.
xChiva schreef:horserider22 schreef:Ik heb tussen 12.15 en 14.45 verschillende onderdelen gefotografeerd (cross, dressuur, springen, obstakel training en horse agility). Als een van de bokkers rond deze tijd heeft gereden kan ik kijken of ik foto's heb van hem/haar.
Heb je van het springen misschien foto's van een bruine new forest, donkerblauw dekje, rond 14.00?